Opis stanowiska pracy
Kontroler Finansowy
okolice Olkusza
NR REF.: 1190934
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej z okolic Olkusza, poszukujemy kandydatów na stanowisko Kontrolera Finansowego.
Osoba na tym stanowisku będzie częścią zespołu Controllingowego. Do jej zadań będzie należało:
- udział oraz koordynowanie procesu zamknięcia miesiąca we współpracy z działem księgowości oraz kontrolingu
- koordynacja procesu forecastu kwartalnego oraz budżetowania
- przygotowanie miesięcznych raportów Grupy Kapitałowej dla Zarządu i Rady Nadzorczej
- planowanie długoterminowe
- ocena projektów inwestycyjnych i akwizycyjnych
- przygotowanie analiz i raportów ad-hoc na potrzeby Zarządu i Rady Nadzorczej
- wdrażanie i optymalizacja narzędzi do raportowania i planowania
Idealny kandydat powinien posiadać:
- min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku (controlling finansowy/konsolidacje)
- wykształcenie wyższe (preferowane z obszaru finansów, księgowości)
- doświadczenie w przygotowywaniu modeli finansowych dla złożonych podmiotów, grup kapitałowych
- znajomość zasad konsolidacji, MSSF, UoR
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodą komunikację
- wiedzę z zakresu finansowania dłużnego oraz zagadnień podatkowych
- mile widziane doświadczenie w firmie doradczej, funduszu private equity
Nasz klient oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość dalszego rozwoju zawodowego i szkoleń
- pakiet benefitów
Co powinieneś zrobić?Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 30/06/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa