Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 30/11/2021.

Opis stanowiska pracy

Kontroler Finansowy
Kraków
NR REF.: 1155957

Aby osiągnąć ambitne cele rozwojowe i dalej rozwijać zespół Controllingu w Krakowie, poszukujemy obecnie Kontrolera Finansowego!

Za co będziesz odpowiedzialny?

• utrzymanie i rozwój modelu rentowności jednostki biznesowej i klienta,
• wspieranie jednostek biznesowych standardowymi i niestandardowymi raportami
• zarządzanie interesariuszami,
• analizowanie kilku kont wydatków operacyjnych,
• wspieranie procesów planowania (prognoza, budżet i planowanie średnioterminowe), a także wspieranie innowacji, automatyzacji i cyfryzacji w elastycznym, zorientowanym na rozwiązania i pragmatycznym podejściu,
• koordynowanie, przygotowywanie sprawozdań dla Rady Inwestycyjnej, Rady Nadzorczej, Rady Pracowniczej itp.,
• utrzymywanie i ulepszanie procesów związanych z Controllingiem i krajobrazem IT,
• inne regularne i doraźne zadania kontroli finansowej.

Co możesz wnieść do firmy?

• wykształcenie wyższe lub równoważne kwalifikacje z zakresu finansów, ekonomii, administracji biznesowej lub pokrewnych przedmiotów,
• doświadczenie w Microsoft Office i SAP (lub innych systemach księgowych). Dodatkowym atutem będzie praktyczna znajomość narzędzi raportowania (BI),
• doświadczenie w prowadzeniu zmian transformacyjnych, dostarczaniu wydajności procesów poprzez uproszczenie, automatyzację i standaryzację,
• silne umiejętności interpersonalne,
• nastawienie na profesjonalną obsługę klienta na jak najwyższym poziomie,
• biegłą znajomość języka angielskiego, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.


Co oferujemy?


Wśród pracowników naszej firmy promujemy gotowość do samodzielnej pracy, okazywania zaangażowania i okazywania wsparcia. W zamian nasza firma docenia wydajność, wspiera kreatywność i ducha zespołu oraz zachęca do dalszych szkoleń. Jako firma o dużym potencjale rozwoju, mamy wiele do zaoferowania: atrakcyjne wynagrodzenie, elastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej oraz nowoczesne miejsce pracy w dogodnej lokalizacji. 

Prezentacja firmy

WŁAŚCIWI LUDZIE NA WŁAŚCIWYCH STANOWISKACH
HAYS Poland jest firmą doradztwa... personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii. Grupa posiada ponad 350 biur w 25 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje ponad 5 tysięcy specjalistów.

Polski oddział firmy istnieje od 2002 r. i systematycznie powiększa swój udział w rynku. Dywizja HAYS Accountancy & Finance składa się z zespołów: Finance, Financial Services, Banking oraz Legal.

HAYS Finance to grupa konsultantów, która może poszczycić się bogatą praktyką w zakresie: obsługi działów finansowych i księgowych przedsiębiorstw każdej branży. Współpracujemy z firmami prowadzącymi tzw. outsourcing księgowości, jak również z przedsiębiorstwami doradczymi, tzw. Big4, firmami doradztwa finansowego, a także strategicznego.

Należący do HAYS Accounatncy & Finance zespół Financial Services specjalizuje się w obsłudze przedsiębiorstw z sektora finansowego. Realizuje projekty na stanowiska specjalistyczne oraz średniego i wyższego szczebla zarządzania. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów dla domów maklerskich, towarzystw funduszy inwestycyjnych, towarzystw ubezpieczeniowych, firm leasingowych, faktoringowych i innych.

Zespół HAYS Banking współpracuje z najbardziej prestiżowymi bankami komercyjnymi oraz instytucjami finansowymi.

Grupa HAYS Legal specjalizuje się w rekrutacji prawników, adwokatów, radców prawnych oraz asystentów prawnych, nie tylko do kancelarii, ale również do firm na stanowisko in-house lawyer.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/11/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Finanse , Praca Administracja biurowa , Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
do góry