Na tym stanowisku:
- kontaktujesz się telefoniczne z klientami rynków francuskojęzycznych
- zajmujesz się dosprzedażą produktów klientom, którzy złożyli zamówienie online bądź jakiś czas temu skorzystali już z oferty
- badasz potrzeby klientów, negocjujesz
- pracujesz z systemem, w którym po kontakcie z klientem oznaczasz podstawowe informacje
Z kim miałbyś pracować?
Nasz team jest kameralny, kilkuosobowy, jednak to osoby z doświadczeniem, które chętnie podzielą się z Tobą swoją wiedzą. O Twój rozwój w zespole i dobrą atmosferę dba lider i menadżer.
Co oferujemy?
- współpracę w oparciu o umowę cywilnoprawną
- pracę w pełnym wymiarze godzin
- godziny pracy 8-16 od poniedziałku do piątku (z możliwością pracującego weekendu bądź zmiany popołudniowej)
- wynagrodzenie podstawowe 5000 zł netto + możliwość wypracowania prowizji
- współpracę opartą na jasnych zasadach - dbamy, żebyś każdego dnia przychodził do biura z uśmiechem na twarzy
- dodatkowe benefity, z których możesz skorzystać: dofinansowanie do Karty Multisport, opieki zdrowotnej (Medicover i LuxMed)
- wewnętrzne szkolenia i warsztaty, które pozwolą Ci szlifować swoje umiejętności
- owocowe dni, raz w tygodniu dzień pizzy i inne inicjatywy
- biuro przy Rondzie Czyżyńskim - lokalizacja z dobrym dojazdem, wnętrze przyjazne dla oka
Jakiej osoby szukamy?
- Swobodnie posługującej się j. francuskim (poziom min. B2)
- Szukającej wyzwań, lubiącej wychodzić z inicjatywą i zdeterminowanej na osiągnięcie postawionych celów
- Gaduły! Tak! Jeśli lubisz rozmawiać, lubisz kontakt z ludźmi to bez problemu odnajdziesz się w rozmowach z naszymi klientami
Tak więc, jeśli chcesz wykorzystać znajomość j. francuskiego i widzisz dla siebie możliwości rozwoju w call center, koniecznie aplikuj. Daj nam się poznać i do usłyszenia podczas pierwszego etapu rekrutacji!