#

Konsultant wewnętrznego Help Desk ubezpieczeniowego

PZU

Warszawa, Równoległa 4a, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie

Czym się zajmujemy?

  • Obsługą połączeń i realizacją spraw naszych klientów wewnętrznych (pracownicy, współpracownicy i agenci).
  • Udzielaniem informacji i obsługą grupowych ubezpieczeń na życie.
  • Udzielaniem pomocy w zakresie obsługi systemów produktowych i eksperckich.


Poszukujemy osób, które:

  • są zaangażowane w wykonywaną pracę
  • potrafią budować pozytywne relacje oraz pracować w zespole
  • chcą się rozwijać i stale podnosić kwalifikacje
  • w swobodny sposób posługują się komputerem
  • posiadają wykształcenie min. średnie

 

Co oferujemy?

  • Pracę w nowoczesnej lokalizacji przy WKD Raków.
  • Możliwość pracy w dowolnych godzinach od poniedziałku do piątku – Ty decydujesz kiedy pracujesz.
  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie oraz atrakcyjny system motywacyjny,
  • Nieograniczony dostęp do rekrutacji i eventów wewnętrznych.
  • Pakiet szkoleń na każdym etapie rozwoju zawodowego.
  • Rozwój kompetencji, które przydadzą Ci się nie tylko w życiu zawodowym, ale też prywatnym.

Prezentacja firmy

Twórz z nami jedną z najnowocześniejszych instytucji finansowych w Europ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/09/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta, Praca Ubezpieczenia

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi