Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/06/2018.

Konsultant obsługi klienta z językiem francuskim

Francja, zagranica

Sopra Steria Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

SOPRA STERIA TO PROFESJONALIZM, INNOWACYJNOŚĆ ORAZ PONAD 45 LAT DOŚWIADCZENIA. GLOBALNY DOSTAWCA USŁUG INFORMATYCZNYCH, ZARÓWNO DLA SEKTORA PUBLICZNEGO JAK I PRYWATNEGO, ZATRUDNIA PONAD 35  TYSIĘCY PRACOWNIKÓW W PONAD 20-STU KRAJACH NA CAŁYM ŚWIECIE. W POLSCE, NASZA FIRMA ZLOKALIZOWANA JEST W KATOWICACH, Z SIEDZIBĄ W BUDYNKU ALTUS. OBECNIE ZATRUDNIAMY JUŻ PONAD 800 OSÓB I STALE ZWIĘKSZAMY ZATRUDNIENIE.

 

SZUKAMY OSÓB GOTOWYCH NA KILKUMIESIĘCZNY WYJAZD DO FRANCJI.

 

OBOWIĄZKI

  • Obsługa klientów francuskojęzycznych w zakresie zagadnień informatycznych,
  • Zarządzanie przychodzącymi zgłoszeniami zgodnie z dostarczonymi procedurami.

WYMAGANIA

  • Gotowość na wyjazd do Francji na szkolenie na okres od 6 miesięcy do 1 roku
  • Znajomość języka francuskiego na poziomie minimum B1
  • Umiejętność szybkiego uczenia się,
  • Chęć rozwoju kompetencji informatycznych.

OFERUJEMY

  • Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • Pracę w środowisku międzynarodowym z wykorzystaniem języków obcych,
  • Wysokie wynagrodzenie,
  • Przyjazną atmosferę w pracy,
  • Bezpłatne lekcje języków obcych w małych grupach,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w branży IT.

Prezentacja firmy

With 38,000 people across 20 countries, Sopra Steria delivers end-to-end IT-enabled... business services that help private and public organisations meet today’s complex business challenges. As a Trusted Transformation partner with a highly collaborative approach, Sopra Steria provides consulting, digital expertise, as well as optimised infrastructures, applications and business process services.

The polish branch Steria Polska Sp. z o.o. has been created in 2007 in Katowice city center. In January 2014, we hired our 500th employee, and in July, we were already 600. And we keep growing.

As a Global Delivery Center, we support Sopra Steria customers from across the world, working mainly in French, English and German languages. It’s our language skills and our efficient team work that strive the excellence of the polish unit, where we underline our openness to different cultures, environments and work experiences.

Relocation package

We provide help with accommodation and all administrative matters around the employment. We offer language classes, polish for foreigners is also on the offer. A part for that, our offer contains: stable employment based on a work contract, international work environment using modern technologies and foreign languages, high salary, friendly atmosphere, broad offer of internal and external trainings (including certified training courses), access to an e-learning platform and private health care package.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/06/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca IT - Konsulting , Praca Internet / e-commerce , Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
Zapisz ofertę
do góry