Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 14/12/2019.
Oferta wyróżniona

Konsultant/ka ds. Obsługi Klienta

Kraków, małopolskie

Platforma Canal+

Opis stanowiska pracy

Którego/której zadaniem będzie telefoniczna obsługa Klientów w zakresie korzystania z usługi Platformy Canal+, dosprzedaż usług Internetu i Telefonu oraz wsparcie techniczne.

 

Naszym ludziom zapewniamy:

  • rzetelne, szkolenie przygotowujące do pracy, za które zapłacimy oraz wsparcie doświadczonych trenerów dlatego NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA!
  • umowę o pracę
  • wynagrodzenie stałe od pierwszej umowy
  • w zasięgu ręki atrakcyjny system premiowy
  • możliwość awansu w strukturach firmy – 90% rekrutacji do innych działów firmy to rekrutacje wyłącznie wewnętrzne
  • bogaty program socjalny, min. działalność rekreacyjno-sportową

 

Ale to jeszcze nie wszystko:

  • bezpłatna prywatna opiekę medyczna z opieką stomatologiczną oraz opcją dołączenia dowolnej liczby znajomych
  • zestaw Canal+ (antena, dekoder), czyli możliwość oglądania wszystkich pakietów Platformy Canal+ oraz dostęp do aplikacji mobilnych (HBO GO, NC+GO, TIDAL)
  • karta Multisport bez limitu wejść na obiekty sportowo-rekreacyjne!
  • Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
  • Owocowe czwartki
  • Konkursy, imprezy integracyjne i masę eventów, na które zaprosimy Ciebie i Twoich bliskich

 

To nie koniec.... Więcej opowiemy podczas rozmowy w naszym biurze

 

Zatem jeśli :

  • dopiero zaczynasz lub chcesz rozwijać swoje umiejętności w obsłudze klienta oraz sprzedaży
  • chętnie pomagasz innym rozwiązywać problemy
  • do działania motywują Cię pieniądze i co miesiąc na swoim koncie chcesz widzieć rosnące wynagrodzenie
  • płynnie władasz językiem polskim i posiadasz dobrą dykcję
  • jesteś dyspozycyjny do pracy w systemie zmianowym

Prezentacja firmy

Canal + Platforma to nowoczesna platforma cyfrowa premium, w której znajdziesz... prestiżowe wydarzenia sportowe, gorące premiery filmowe, produkcje dokumentalne, kulinarne, wnętrzarskie oraz programy dla dzieci. Canal + Platforma to również przyjazne technologie, dzięki którym użytkownik może korzystać z bogatej oferty programowej w sposób dopasowany do swoich indywidualnych potrzeb.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/11/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Obsługa klienta , Praca Sprzedaż - Account Management
do góry