Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 25/05/2020.

Opis stanowiska pracy

Do Twoich codziennych zadań będzie należało:

  • Prowadzenie rozmów i negocjacji telefonicznych
  • Prowadzenie korespondencji mailowej i listowej z dłużnikami
  • Udzielanie informacji na temat zadłużenia, ustalenie terminów spłaty zadłużenia, warunków wznowienia umowy oraz wysokości opłat windykacyjnych
  • Kompletowanie dokumentów

Zaaplikuj, jeśli jesteś:

  • Komunikatywny oraz asertywny
  • Znasz się na budowaniu relacji z klientami
  • Chcesz zdobyć nową wiedzę i doświadczenie
  • Pozytywnie nastawienie do pracy i otoczenia
  • Dyspozycyjny do pracy w systemie dwuzmianowym (7-15, 13-21)
  • Oraz posiadasz podstawową znajomość obsługi komputera

W zamian możemy Ci zaoferować:

  • Rekrutację prowadzoną w pełni zdalnie

Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku... wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/05/2020
Wymiar etatu:
Obojętne
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Tylko praktyki
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa , Praca Bankowość , Praca Obsługa klienta
do góry