Zakres obowiązków:
Prowadzenie procesów rekrutacji w agencji pracy tymczasowej głównie na stanowiska blue collar
Redagowanie ogłoszeń oraz selekcja aplikacji
Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych
Obsługa administracyjno-kadrowa pracowników tymczasowych
Samodzielne i zespołowe prowadzenie projektów HR
Utrzymywanie kontaktu z klientami i odpowiadanie na ich potrzeby
Współpraca z działem legalizacji zatrudnienia oraz działem kadr
Wymagania:
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Znajomość języka ukraińskiego oraz polskiego
Doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych obcokrajowców
Znajomość procedur związanych z zatrudnianiem cudzoziemców
Prawo jazdy
Min. podstawowa znajomość MS Excel i umiejętność tworzenia raportów
Mile widziane:
Umiejętność obsługi systemu SAP E3P
Umiejętność obsługi systemu Synchroner
Oferujemy:
Zatrudnieni w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie (dostosujemy się do Twoich oczekiwań)
Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, dostęp do systemów, dostęp do samochodu służbowego)
Praca w biurowcu przy ul. Piłsudskiego w Łodzi
Praca w godz. 8-16, okazjonalnie również elastycznie
Benefity: Dofinansowanie przez pracodawcę platformy MyBenefit, możliwość wykupienia karty Multisport, ubezpieczenia na życie oraz prywatnej opieki medycznej
Jesteśmy Agencją Pracy Tymczasowej specjalizującą się w rekrutacj... Rozwiń
Administratorem dobrowolnie podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest AWG Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Żmigrodzka 244, 51-131 Wrocław. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celach prowadzenia i administrowania procesami rekrutacyjnymi, a w szczególności w związku z poszukiwaniem dla Pani/Pana ofert pracy, ich przedstawianiem, archiwizacją i wykorzystywaniem w przyszłych procesach r... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.