Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 14/12/2019.

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:
-przygotowywanie restauracji do obsługi gości
-czynna praca jako kelner
-obsługa eventów firmowych
-rozliczanie finansowe zmiany
-rekrutacja pracowników
-szkolenie pracowników
-delegowanie zadań pracownikom

Wymagania:
-minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku kelnerskim oraz minimum rok doświadczenia na stanowisku kierowniczym niższego szczebla
-znajomość języka angielskiego
-wysoka kultura osobista
-punktualność, zaangażowanie, życzliwość
-dyspozycyjność

Oferujemy:
-stałą podstawę godzinową
-pracę w młodym zespole, który wzajemnie się wspiera
-możliwość rozwoju w branży gastronomicznej.

Prezentacja firmy

Polski HR International to nowoczesna agencja rekrutacyjna, która operuje na... międzynarodowym rynku pracy. Łączymy polskich pracowników z pracodawcami z całej Europy, którzy prowadzą działalność w różnych branżach. Należymy do Polskiego HR S.A., który funkcjonuje na międzynarodowym rynku HR od 1999 r. Polski HR International Sp. z o. o. jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 7562.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/12/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Catering / Gastronomia , Praca Kadra zarządzająca , Praca Obsługa klienta
do góry