
Kierownik Zespołu Aktualizacji Ewidencji Gruntów i Budynków w Wydziale Ewidencji Gruntów i Budynków
Od: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i KartograficznejMiejsce pracy: Poznań
Data ogłoszenia: 14 marca 2023 r.
Powiatowy Ośrodek Dokumentacji
Geodezyjnej i Kartograficznej
ul. Franowo 26
61-302 Poznań
Oferta: GKG.GPK.1000.5.2023
Stanowisko: Kierownik Zespołu Aktualizacji Ewidencji Gruntów i Budynków w Wydziale Ewidencji Gruntów i Budynków
Opis stanowiska:
1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
- koordynowanie pracy podległych pracowników,
- organizowanie pracy Zespołu (10 podwładnych), w tym:
a) podejmowanie działań usprawniających organizację pracy Zespołu,
b) dekretowanie wniosków, pism i spraw na pracowników Zespołu, - przeprowadzanie kontroli wewnętrznej, zgodnie z Regulaminem Kontroli Zarządczej, mającej na celu stwierdzenie zgodności czynności wykonywanych przez pracowników Zespołu z prawem, przyjętymi procedurami oraz zasadami rzetelności, celowości, staranności i sprawności działania,
- zapewnienie przestrzegania postanowień Regulaminu Pracy i Regulaminu Organizacyjnego w podległym Zespole,
- zapewnienie terminowej i zgodnej z przepisami prawa realizacji zadań należących do właściwości Zespołu,
- nadzór nad wykonywaniem zadań przez pracowników Zespołu,
- udzielanie podległym pracownikom wskazówek dotyczących sposobu realizacji sprawy w formie ustnej lub pisemnej, w tym w szczególności w przypadku spraw wykraczających poza standardowe czynności procedury administracyjnej,
- sporządzanie i podpisywanie pism, wezwań, zawiadomień i postanowień z zakresu zadań Zespołu,
- podpisywanie pism, wezwań, zawiadomień i postanowień przygotowanych przez podległych pracowników,
- sprawdzanie i parafowanie, przedłożonych przez podległych pracowników do uzgodnienia projektów pism, wezwań, zawiadomień i postanowień,
- przedkładanie Kierownikowi Wydziału do uzgodnienia projektów pism, wezwań, zawiadomień i postanowień w sprawach tego wymagających,
- w przypadku spraw podlegających przekazaniu do Wydziału Orzecznictwa Administracyjnego, nadzór nad przygotowywaniem dokumentacji przekazywanej Kierownikowi Wydziału Orzecznictwa Administracyjnego,
- przygotowywanie treści odpowiedzi na przekazane przez przełożonych pisma, ich parafowanie oraz przekazywanie do podpisu przełożonym,
- wyłączanie z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego materiałów, które utraciły wartość użytkową w zakresie właściwości rzeczowej Zespołu,
- przygotowywaniem wyłączonych materiałów kategorii archiwalnej A do Archiwum Państwowego w zakresie właściwości rzeczowej Zespołu,
- przygotowywaniem wyłączonych materiałów zasobu kategorii BC do brakowania w zakresie właściwości rzeczowej Zespołu,
- uczestnictwo w archiwizacji dokumentacji spoza PZGiK, która utraciła aktualność,
- nadzór nad prowadzeniem bazy danych ewidencji gruntów i budynków, w tym w szczególności nad:
a) aktualizacją danych w bazie danych EGiB w zakresie danych podmiotowych i przedmiotowych opisowych,
b) wykazywaniem w ewidencji gruntów i budynków danych odnoszących się do gruntów, budynków i lokali, znajdujących się na terenach zamkniętych,
c) zawiadamianiem stosownych podmiotów o zmianach dokonanych w ewidencji gruntów i budynków, - nadzór nad tworzeniem i prowadzeniem bazy danych Rejestru Cen Nieruchomości,
- uczestnictwo w przeprowadzaniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków,
- uczestnictwo w sporządzaniu powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków,
- uczestnictwo w przygotowywaniu warunków technicznych/opisów przedmiotu zamówienia do celów realizacji zamówień publicznych w zakresie właściwości rzeczowej Wydziału Ewidencji Gruntów i Budynków,
- uczestnictwo w nadzorze nad wykonaniem zlecanych prac i odbiorami przedmiotów zamówień w zakresie właściwości rzeczowej Wydziału Ewidencji Gruntów i Budynków,
- opisywanie i sprawdzanie pod względem merytorycznym rachunków i innych dokumentów związanych z wydatkowaniem środków budżetowych w zakresie właściwości rzeczowej Zespołu,
- uczestnictwo w czynnościach w zakresie aktualności treści na stronach internetowych www. bip. podgik. poznan. pl oraz www. podgik. poznan. pl w zakresie właściwości rzeczowej Zespołu,
- współpraca z pozostałymi Wydziałami i samodzielnymi stanowiskami,
- stałe podnoszenie umiejętności zawodowych, w tym również poprzez samokształcenie i samodoskonalenie,
- wykonywanie innych poleceń Dyrektora PODGiK, Zastępcy Dyrektora PODGiK i bezpośredniego przełożonego dotyczących pracy, zgodnych z przepisami prawa i ustalonym w umowie rodzajem pracy.
2. Zależność służbowa: Kierownik Wydziału Ewidencji Gruntów i Budynków
3. Warunki pracy: praca w wymiarze pełnego etatu w siedzibie Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Korzyści wynikające z zatrudnienia:
- Świadczenia finansowe z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
- Dodatek stażowy.
- Dodatek z tytułu pełnienia funkcji kierowniczej.
- Dodatek specjalny z tytułu posiadania uprawnień zawodowych, o których mowa w art. 43 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.
- Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.
- Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje.
- Dofinansowanie do nauki (w tym zdobywania uprawnień zawodowych).
4. Wymagania kwalifikacyjne obowiązkowe:
- Wykształcenie wyższe o profilu geodezja i kartografia.
- Dobra znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego.
- Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.
- Bardzo dobra znajomość przepisów rozporządzeń wykonawczych do ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne w zakresie ewidencji gruntów i budynków.
- Co najmniej 5-letni staż pracy w obszarze geodezji (w tym również prowadzenie działalności gospodarczej w tym obszarze), w tym co najmniej 2-letni staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej w zakresie geodezji i co najmniej 1-roczny staż na stanowisku kierowniczym.
- Biegła znajomość obsługi komputera.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
- Obywatelstwo polskie.
- Nieposzlakowana opinia.
7. Wymagania kwalifikacyjne dodatkowe (nieobowiązkowe):
- Uprawnienia zawodowe w zakresie, o którym mowa w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.
- Znajomość przepisów obowiązujących historycznie w ewidencji gruntów i budynków.
- Podstawowa znajomość katastru pruskiego.
- Podstawowa znajomość oprogramowania GEO-INFO.
8. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia dla osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych): w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społeczne oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
9. Wymagane dokumenty
- CV (formularz do pobrania za pośrednictwem Internetu).
- List motywacyjny.
- Kserokopia dokumentów poświadczająca wykształcenie.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiej i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/we (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
- Oświadczenie o treści:
„Oświadczam, że:
1) posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych,
2) nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
3) cieszę się nieposzlakowaną opinią,
4) posiadam obywatelstwo polskie.”
Uwaga:
- Kandydat może przedłożyć kserokopię innych dodatkowych dokumentów, które jego zdaniem świadczą o jego umiejętnościach np. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje itp.
- Kandydat może przedłożyć dodatkowo Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy w przyszłych procesach rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Termin i miejsce składania dokumentów:
Do 31 marca 2023 r.
Analogowo (zwykłą pocztą lub osobiście): Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu ul. Franowo 26, 61-302 Poznań (Kancelaria, parter pok. 002) z powołaniem numeru oferty.
Elektronicznie (poprzez e-puap): /PODGiKPoznan/ESPSekretariat z powołaniem numeru oferty (dokumenty podpisane elektronicznie podpisem zaufanym, o którym mowa w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej).