Kierownik w Dziale Administracyjnym, Zaopatrzenia i Inwestycji w Wydz. Administracyjno-Gospodarczym
Numer ogłoszenia: Kraków/22/39
Miejsce pracy: Kraków
Forma zatrudnienia / wymiar etatu: umowa o pracę/1,0 etat
Termin składania ofert: 16.12.2022 r.
GŁÓWNE ZADANIA:
- Koordynacja i nadzór nad pracą i realizacją zadań działu, któremu powierzono następujące zadania:
- administrowanie budynkami własnymi oddziału,
- kontrola realizacji umów najmu budynków i lokali,
- utrzymanie techniczne budynków, instalacji i infrastruktury technicznej,
- prowadzenie dokumentacji techniczno-budowlanej budynków,
- nadzór nad realizacją umów dotyczących usług i dostaw,
- gospodarowanie odpadami,
- współtworzenie planu wydatków inwestycyjnych oraz koordynacja procesów inwestycyjnych,
- współtworzenie planu finansowego,
- tworzenie planu remontów oraz nadzór nad remontami,
- ubezpieczenia budynków oraz mienia firmy, ubezpieczenia komunikacyjne,
- prowadzenie ewidencji i gospodarka mieniem firmy,
- gospodarowanie samochodami służbowymi,
- inne czynności związane z szeroko pojętym administrowaniem oraz zaopatrzeniem.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe techniczne.
- Lata pracy zawodowej: co najmniej 5 lat.
Wymagania dodatkowe:
- Zwracamy uwagę na doświadczenie zawodowe w szczególności co najmniej 10-cio letni staż pracy związanej z techniczną obsługą nieruchomości, z tego 5 lat na podobnym stanowisku,
- znajomość przepisów prawa w zakresie technicznej obsługi i eksploatacji budynków,
- bardzo dobra znajomość komputera (pakiet MS Office 2016),
- znajomość podstaw prawa zamówień publicznych,
- doświadczenie w organizacji i nadzorze inwestycji i remontów,
- umiejętność kierowania zespołem,
- dyspozycyjność, komunikatywność, dokładność,
- bardzo dobrą organizację pracy i efektywne zarządzanie czasem,
- umiejętność planowania zadań,
- uprawnienia budowlane,
- licencja zarządcy nieruchomości,
- doświadczenie w pracy z obiegiem elektronicznym dokumentów,
- prawo jazdy kat. B,
- posiadanie uprawnień „D” dla grupy 1 i 3.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- podpisany kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail:
kadry@ nfz-krakow. pl oraz nr telefonu: 12 298 81 47.
Dokumenty w formie papierowej należy składać do 16.12.2022 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Małopolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, ul. Józefa 21, (przy pomocy zewnętrznej skrzynki korespondencyjnej dostępnej przy wejściu do budynku) lub przesłać na adres:
Małopolski Oddział Wojewódzki NFZ
31-056 Kraków, ul. Józefa 21
(decyduje data wpływu oferty do Oddziału)
z dopiskiem: oferta pracy Kraków/22/39
lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.