Zadania:
· Realizowanie wyznaczonych celów i planów handlowych
· Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta
· Zapewnienie właściwej organizacji pracy zgodnie z obowiązującymi standardami pracy
· Dbanie o odpowiednie zatowarowanie sklepów
· Kontrolowanie kosztów sklepu
· Wprowadzenie danych do systemu
· Naliczanie marż
· Przyjmowanie towaru
· Zarządzanie personelem
Poszukujemy osoby, która posiada:
· minimum 2 – letnie doświadczenie w handlu
· doświadczenie w kierowaniu zespołem
· umiejętność planowania i organizacji pracy
· wysoki poziom obsługi klienta
a także jest:
· zaangażowana
· zorientowania na wyniki
· rzetelna i uczciwa
Oferujemy:
· Odpowiedzialną i stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
· Pracę w systemie zmianowym
· Umowę o pracę przez agencję pracy
· Możliwość rozwoju w strukturach firmy
· Miłą atmosferę pracy
· Stawkę 5000 – 5500 PLN brutto
HRBC Group jest miejscem gdzie skutecznie realizujemy projekty rekrutacy... Rozwiń
1.Administratorem danych osobowych jest HRBC Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. prof. M. Życzkowskiego 14, 31-864 Kraków. Dane kontaktowe Administratora, w tym dane Inspektora Ochrony Danych, dostępne są pod adresem hrbcgroup.eu. 2. Bezpośredni kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem mailowym, znajdującym się na naszej stronie internetowej. 3.Dane osobowe przetwarzane są... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.