Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 16/10/2021.

Opis stanowiska pracy

Zadania:

  • Organizacja pracy Recepcji podczas prowadzonych zmian zgodnie z obowiązującymi standardami.
  • Samodzielne prowadzenie dyżurów.
  • Sprawne postępowanie z wszelkimi sytuacjami dotyczącymi gości z nastawieniem na ich pozytywne rozwiązanie.
  • Szkolenie i motywowanie pracowników, w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi gości,Dbałość o realizowanie strategii sprzedażowej.
  • Zapewnienie efektywnej współpracy i komunikacji z innymi działami hotelu.
  • Budowanie relacji z Gośćmi.

Wymagania:

  • Minimum rok doświadczenia w pracy w recepcji hotelowej na stanowisku kierowniczym.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
  • Znajomość profesjonalnych standardów obsługi klienta.
  • Umiejętność budowania i utrzymywania dobrych relacji z klientami.
  • Umiejętność rozwiązywania sytuacji problemowych.
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność w realizacji powierzonych zadań.
  • Gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym.
  • Umiejętność pracy w systemie prohott.

Oferujemy:

  • Pracę w prestiżowej firmie.
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
  • Miłą atmosferę w młodym, energicznym zespole.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Dla osób spoza Bydgoszczy Hotel oferuje możliwość zakwaterowania w mieszkaniu służbowym przy Hotelu.

Prezentacja firmy

HOTEL SŁONECZNY MŁYN to jedyny położony nad rzeką Brdą w Bydgoszczy hotel... czterogwiazdkowy, który powstał dzięki zaadaptowaniu na cele usługowe XIX-wiecznego młyna zbożowego. Aranżacja wnętrza w hotelu nawiązuje do stylu wnętrzarstwa rodem z początku XX wieku. Występują więc tu elementy secesyjne i detale Art Deco.

Wystrój na poszczególnych piętrach hotelu jest pomyślany według przemijających pór roku: wiosny, lata, jesieni, zimy. Dzięki temu każdy nocleg w naszych progach, będzie niezapomnianą przygodą. Ponadto obiekt otacza malowniczy ogród z bezpośrednim dostępem do zejścia nad samą rzekę.

To malownicze położenie w połączeniu z wysoką jakością świadczonych usług i bogatym zapleczem, oprócz zapewnienia komfortowych noclegów, pozwalają również zorganizować w naszym obiekcie wieczór panieński, wesele czy konferencję.

Do dyspozycji gości hotelowych są: restauracja, sale konferencyjne, sale weselne, spa
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/10/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Praca w hotelu / Turystyka
do góry