Opis stanowiska pracy
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we WrocławiuDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
kierownik oddziału w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej w Oddziale Kontroli Geodezyjnej i KartograficznejPl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- kierowanie pracą Oddziału Kontroli Geodezyjnej i Kartograficznej,
- planowanie, koordynowanie i przeprowadzanie kontroli zadań realizowanych przez organy administracji geodezyjnej i kartograficznej w zakresie tworzenia, prowadzenia i udostępniania baz danych, a także harmonizacji i interoperacyjności tych zbiorów i usług danych przestrzennych,
- nadzorowanie realizacji zadań w zakresie przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków wpływających do Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej,
- nadzorowanie przygotowania i zatwierdzanie opracowanego projektu programu kontroli,
- koordynowanie pracy zespołu kontrolnego i przeprowadzanie kontroli przedsiębiorców w zakresie wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych,
- nadzorowanie przygotowania i zatwierdzanie projektów wystąpień pokontrolnych, sprawozdań z kontroli oraz zaleceń pokontrolnych, w tym odpowiedzi w zakresie uwzględniania lub odrzucenia zastrzeżeń do projektów wystąpień pokontrolnych,
- prowadzenie kontroli spełnienia wymogów kwalifikacyjnych przez geodetów powiatowych, geodetów gminnych i inne osoby zatrudnione w urzędach na stanowiskach, na których jest wymagane posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii,
- koordynowanie i nadzorowanie tworzenia okresowego (rocznego) planu kontroli dotyczącego kontroli działalności organów administracji geodezyjnej i kartograficznej oraz wykonujących prace geodezyjne lub prace kartograficzne przedsiębiorców, a także państwowych i samorządowych jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej.
Warunki pracy- praca w siedzibie Urzędu,
- praca w terenie,
- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych.
-stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na II piętrze z dostępem do światła dziennego,
-narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,
-występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
-budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Informacje o stosowanych technikach i metodach oraz zasadach uczestnictwa w naborze znajdują się na stronie internetowej www.bip.duw.pl w zakładce „praca w DUW”. Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis (wzory oświadczeń, które kandydaci mogą wykorzystać zamieszczone są na stronie internetowej www.bip.duw.pl). Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (w przypadku ofert przysłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego, w przypadku ofert składanych osobiście decyduje data wpływu do Urzędu, a w przypadku ofert składanych elektronicznie decyduje data UPP) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru złożone aplikacje niszczone są niezwłocznie z wyjątkiem aplikacji kandydatów/kandydatek wyłonionych przez komisję przeprowadzającą nabór, które niszczone są po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem/kandydatką wybranym/wybraną podczas naboru. Ponadto, w celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: adres e-mail i nr telefonu, których podanie jest dobrowolne. Osoby zakwalifikowane, które spełnią wymagania formalne zostaną powiadomione o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej. Kwota miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego kształtuje się w przedziale od 4259,24 do 6991,30 zł brutto. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (71) 340-64-08.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe geodezyjne,
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
5 lat w geodezji i kartografii, w tym minimum 3 lata w administracji geodezyjnej i kartograficznej lub przy wykonywaniu pracy geodezyjnych,
pozostałe wymagania niezbędne:- szczególne uprawnienia: uprawnienia zawodowe z zakresu: 1. geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, 2. rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych
- znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne
- znajomość ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej
- znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
- znajomość ustawy o swobodzie działalności gospodarczej
- znajomość ustawy Prawo budowlane
- znajomość ustawy Prawo wodne
- znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
- znajomość ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- znajomość Kodeksu Cywilnego
- znajomość rozporządzenia w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania tych wyników do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- znajomość rozporządzenia w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- znajomość rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych
- znajomość rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków
- znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi
- znajomość systemów informacji o terenie oraz standardów wymiany danych ewidencyjnych i geodezyjnych (GML, SWING, SWDE)
- umiejętność kierowania zespołem pracowników
- komunikatywność
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność komunikacji pisemnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie szczególnych uprawnień
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2019-02-18
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Dolnośląski Urząd Wojewódzki
Wydział Organizacji i Rozwoju
pl. Powstańców Warszawy 1
50-153 Wrocław
Dokumenty można składać również osobiście – w pok. 0200 lub przez ePUAP na adres skrytki ePuap: /req49xn18v/skrytka
z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej GK/KGK/01/02/2019”.