Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla Miasta Rzeszowa

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik oddziału ds. kancelaryjno-administracyjnych

35-005 Rzeszów ul. Bardowskiego 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kieruje oddziałem (komórką) ds. kancelaryjno-administracyjnych
  • nadzoruje prowadzenie spraw przez pracowników oddziału (komórki) ds. kancelaryjno-administracyjnych
  • nadzoruje prowadzenie czynności obsługi kancelaryjnej przez pracowników oddziału (komórki) ds. kancelaryjno-administracyjnych
  • nadzoruje prowadzenie obsługi petentów, przez pracowników oddziału (komórki) ds. kancelaryjno-administracyjnych
  • nadzoruje prowadzenie ewidencji, rejestrów i sprawozdań przez pracowników oddziału (komórki) ds. kancelaryjno-administracyjnych
  • sporządza decyzje, postanowienia i inne pisma należące do właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego z zakresu działania oddziału (komórki) ds. kancelaryjno-administracyjnych
  • udziela odpowiedzi na skargi, petycje i interpelacje
  • załatwia wnioski o udzielenie informacji publicznej
  • załatwia wnioski o wydanie zaświadczeń
  • wykonuje inne czynności wynikające z ustawy prawo budowlane, zlecone przez powiatowego inspektora nadzoru budowlanego


Warunki pracy

Praca biurowa przy komputerze co najmniej 4 godziny dziennie, obsługa petentów, przygotowywanie zaświadczeń, decyzji i innych pism.


Praca w budynku na 1 piętrze. Bariery architektoniczne: brak windy, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.


Narzędzia pracy: komputer


 


 


 


 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe administracja, prawo

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
pracy na stanowisku nadzorującym pracowników oraz praca w jednostkach administracji publicznej na stanowiskach zajmujących się załatwianiem spraw kancelaryjno-administracyjnych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Biegła znajomość przepisów ustawy prawo budowlane
  • Biegła znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
  • Biegła znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • Biegła znajomość przepisów regulujących załatwianie skarg i wniosków
  • Znajomość funkcjonowania systemu EZD RP
  • Znajomość przepisów kancelaryjnych, w tym instrukcji kancelaryjnej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość ustawy o służbie cwyilnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • prawo jazdy kat B
  • obsługa komputera, znajomość programu EXCEL
  • umiejętności redakcyjne, umiejętność działania w sytuacjach stresowych i bezprecedensowych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-11-02
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
    dla miasta Rzeszowa
    ul. Bardowskiego 2
    35-005 Rzeszów

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/10/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi