
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik Oddziału (m/k)
Miejsce pracy: Wrocław, OławaDo Twoich obowiązków należeć będzie:
Od idealnych kandydatów oczekujemy:
Oferujemy:
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
- kierowanie i motywowanie zespołu rekruterów oraz specjalistów ds. pracy tymczasowej, monitorowanie wydajności zespołu zapewniając skuteczność działań zespołu,
- opracowywanie strategii rekrutacyjnych dostosowanych do lokalnych rynków pracy, monitorowanie trendów i dostosowanie podejścia w celu pozyskiwania odpowiednich kandydatów,
- utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami, zrozumienie ich potrzeb oraz dostarczanie rozwiązań personalizowanych do specyfiki danego klienta,
- monitorowanie budżetów, kontrola kosztów i optymalizacja działań pod kątem efektywności finansowej oddziału,
- poszukiwanie nowych możliwości biznesowych, identyfikowanie obszarów wzrostu i wprowadzenie innowacji.
Od idealnych kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku (preferowane w branży agencji pracy tymczasowej i outsourcingu stanowisk biurowych i specjalistycznych),
- umiejętności i predyspozycji sprzedażowych,
- umiejętności zarządzania zespołem i realizacji celów biznesowych,
- komunikatywności oraz umiejętności nawiązywania i utrzymywania relacji z zespołem i klientami,
- znajomości rynku pracy w regionie,
- doskonałej organizacji pracy oraz umiejętności rozwiązywania problemów,
- gotowości do szybkiego reagowania na zmiany na rynku pracy oraz dostosowania strategii rekrutacyjnych dla klientów,
- czynnego prawa jazdy kat. B.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- wynagrodzenie zależne od dotychczasowego doświadczenia,
- możliwość pracy w systemie hybrydowym,
- niezbędne narzędzie pracy: laptop, telefon oraz auto służbowe,
- pakiet benefitów: opieka medyczna, pakiet sportowy, ubezpieczenie na życie.
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- dostęp do nowoczesnych narzędzi pracy i materiałów szkoleniowych,
- pyszną kawę i pracę w zgranym zespole.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.