#

Kierownik Oddziału (m/k)

Trenkwalder

Wrocław, Oława, dolnośląskie

Trenkwalder
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Kierownik Oddziału (m/k)

Miejsce pracy: Wrocław, Oława
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
  • kierowanie i motywowanie zespołu rekruterów oraz specjalistów ds. pracy tymczasowej, monitorowanie wydajności zespołu zapewniając skuteczność działań zespołu,
  • opracowywanie strategii rekrutacyjnych dostosowanych do lokalnych rynków pracy, monitorowanie trendów i dostosowanie podejścia w celu pozyskiwania odpowiednich kandydatów,
  • utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami, zrozumienie ich potrzeb oraz dostarczanie rozwiązań personalizowanych do specyfiki danego klienta,
  • monitorowanie budżetów, kontrola kosztów i optymalizacja działań pod kątem efektywności finansowej oddziału,
  • poszukiwanie nowych możliwości biznesowych, identyfikowanie obszarów wzrostu i wprowadzenie innowacji.

Od idealnych kandydatów oczekujemy:
  • doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku (preferowane w branży agencji pracy tymczasowej i outsourcingu stanowisk biurowych i specjalistycznych),
  • umiejętności i predyspozycji sprzedażowych,
  • umiejętności zarządzania zespołem i realizacji celów biznesowych,
  • komunikatywności oraz umiejętności nawiązywania i utrzymywania relacji z zespołem i klientami,
  • znajomości rynku pracy w regionie,
  • doskonałej organizacji pracy oraz umiejętności rozwiązywania problemów,
  • gotowości do szybkiego reagowania na zmiany na rynku pracy oraz dostosowania strategii rekrutacyjnych dla klientów,
  • czynnego prawa jazdy kat. B.

Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • wynagrodzenie zależne od dotychczasowego doświadczenia,
  • możliwość pracy w systemie hybrydowym,
  • niezbędne narzędzie pracy: laptop, telefon oraz auto służbowe,
  • pakiet benefitów: opieka medyczna, pakiet sportowy, ubezpieczenie na życie.
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • dostęp do nowoczesnych narzędzi pracy i materiałów szkoleniowych,
  • pyszną kawę i pracę w zgranym zespole.

Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi