Kierownik Marketingu
Do twoich obowiązków należeć będzie:
Zgłoś się do nas, jeśli:
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
Zainteresowany?
Kliknij zielony przycisk i APLIKUJ teraz!
- planowanie, budowanie i zarządzanie pracą działu marketingu (m.in. strategia marketingowa, budżet, strona internetowa, kampanie w social mediach, działania Google Ads/Facebook Ads, wizerunek produktów, e-commerce)
- zarządzanie pracą podległego zespołu pracowników oraz współpraca z zewnętrznymi podmiotami
- kreowanie nowych działań i kampanii (promocja produktów w social mediach dla wszystkich kategorii, video, współpraca z influencerami)
- bieżące monitorowanie sprzedaży oraz dbanie o wizerunek w sieciach handlowych
- bieżąca weryfikacja dotychczas wykorzystywanych narzędzi/kampanii oraz ocena ich skuteczności, a także zaplanowanie nowych działań
Zgłoś się do nas, jeśli:
- posiadasz min. 3-letnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku w branży FMCG - warunek konieczny
- masz doświadczenie w planowaniu/kreowaniu działań marketingowych (m.in. e-commerce, social media, video)
- znasz branżę sportową, fitness lub suplementów diety
- jesteś biegły w zagadnieniach związanych z social mediami
- masz doświadczenie w pracy w firmie rozwijającej się (brak korporacyjnych struktur)
- posiadasz portfolio swoich prac
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o Kontrakt B2B lub Umowę o Pracę
- pakiet benefitów pozapłacowych
- niezbędne narzędzia pracy
- pracę stacjonarną w elastycznych godzinach - samodzielnie dostosowujesz swój plan dnia w godzinach między 8.00 - 20.00
- możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego w pracy z twórcami internetowymi, współpraca z influencerami
Zainteresowany?
Kliknij zielony przycisk i APLIKUJ teraz!