Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/02/2020.

Kierownik Kontraktu - Budownictwo Biurowe

Kraków, małopolskie

SECO POLSKA Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

• Nadzór nad należytym przebiegiem całości procesu inwestycyjnego zgodnie z zapisami umowy z inwestorem,
• prowadzenie dokumentacji budowy pod względem formalnym i technicznym,
• nadzór nad procesem budowlanym - kontrola budżetu, terminów realizacji i jakości wykonywanych prac,
• współpraca z i nadzór nad usługami świadczonymi przez architekta i projektantów branżowych na etapie nadzorów autorskich i odbiorów budynkowych,
• administrowanie umowy z wybranym generalnym wykonawcą,
• nadzór oraz prowadzenie rozliczeń inwestycji,
• współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego dla osiągnięcia celu zgłoszenia obiektu do odbiorów przez służby,
• koordynacja projektów najemców oraz doprowadzenie do wykończenia i wydania najemcą powierzchni najmu,
• prowadzenie narad koordynacyjnych,
• zarządzanie podległym zespołem biorącym udział w realizacji kontraktu,
• audyt projektu – sprawdzenie stanu realizowanego projektu pod kątem zgodności z dokumentacją projektową.

Wymagania

• Wykształcenie wyższe -budownictwo,
• co najmniej 7 letnie doświadczenie w realizacji projektów inwestycyjnych budownictwo,
• udział jako kierownik budowy/kierownik zespołu inwestora zastępczego w budowie co najmniej 1 obiektu biurowego o pow. co najmniej 10 000 m2,
• uprawnienia budowlane do prowadzenia robót (bez ograniczeń),
• umiejętność i doświadczenie w zarządzaniu projektami,
• znajomość prawa budowlanego i procesów administracyjnych do PnB i PnU,
• umiejętności organizacyjne i planowania,
• samodzielność, dyspozycyjność, asertywności, komunikatywność, dążenie do wyznaczonego celu,
• znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji.

Warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w procesie rekrutacji, jest przesłanie doświadczenia w postaci listy inwestycji, w których brano udział.

Prezentacja firmy

SECO Polska Sp. z o.o. to polski oddział belgijskiej grupy SECO, został założony w Warszawie w... lipcu 2005 r. Jesteśmy niezależnym, eksperckim i obiektywnym zespołem. W ciągu ostatnich 14 lat naszej działalności SECO Polska rozszerzyła zakres świadczonych usług między innymi o:
• Zarządzanie procesami projektowania,
• Zarządzanie projektem na etapie przygotowywania projektu i na etapie budowy,
• Nadzór jakościowy / inwestorski,
• Technical due diligence,
• Weryfikacja projektów wielobranżowych,
• Wsparcie podczas procesu certyfikacji budynku: BREEAM, LEED.

Naszym celem jest zapewnienie doskonałości technicznej i zapewnienie wsparcia technicznego inwestorom, deweloperom, funduszom inwestycyjnym, bankom i generalnym wykonawcom.

Nasz obszar działalności obejmuje: centra handlowe, apartamentowce, biurowce.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/12/2019
Wymiar etatu:
Obojętne
Rodzaj umowy:
Własna działalność gospodarcza
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Architektura , Praca Budownictwo / Praca na budowie , Praca Inżynieria
do góry