Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Rawiczu

Komendant Powiatowy poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik kancelarii tajnej do spraw Kancelarii Tajnej Wydziału ds. Ochrony Informacji Niejawnych

ul. Sienkiewicza 23, 63-900 Rawicz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wykonywanie czynności w ramach prowadzenia kancelarii tajnej między innymi:
  • - przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie materiałów niejawnych,
  • - prowadzenie urządzeń ewidencyjnych,
  • - zapewnienie należytej ochrony materiałom niejawnym znajdującym się w kancelarii.
  • W ramach komórki ds. Kadr i Szkolenia:
  • - prowadzenie rejestrów, ewidencji urlopów, zwolnień policjantów i pracowników,
  • - wprowadzanie danych do systemów informatycznych Policji,
  • - prowadzenie akt osobowych funkcjonariuszy i pracowników,
  • - opracowywanie wyników szkoleń.
  • Pomoc w prowadzeniu sekretariatu głównego:
  • - ewidencjonowanie dokumentów, prowadzenie dokumentacji rejestrowej,
  • - przygotowywanie korespondencji do wysyłki, wprowadzanie wysyłki poczty cywilnej do programu Listonosz.
  • W zakresie składnicy akt:
  • - zastępowanie w razie nieobecności pracownika i wykonywanie jego czynności,
  • - przekazywanie dokumentów kompletnie opracowanych z Kancelarii Tajnej do Składnicy Akt i Archiwum.


Warunki pracy

- praca od poniedziałku do piątku w godzinach: 7.00-15.00 w budynku urzędu,
- praca przy komputerze.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- wysokość mnożnika 1,5 (3047,94 brutto+wysługa lat),
- dokumenty można składać osobiście w KPP w Rawiczu, przesłać pocztą (liczy się data stempla
pocztowego), drogą mailową na adres: komendant.rawicz@po.policja.gov.pl,
iod.rawicz@po.policja.gov.pl
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 477727325,
- zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do siedziby Komendy Powiatowej Policji
w Rawiczu w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym,
- termin podjęcia pracy 01.12.2020 roku.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie administracji lub prawa

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
Doświadczenie zawodowe pracy w administracji państwowej.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • - biegła znajomość obsługi komputera,
  • - umiejętność interpretacji przepisów,
  • - umiejętność podejmowania decyzji,
  • - umiejętność organizacji pracy własnej,
  • - obsługa urządzeń techniczno - biurowych,
  • - posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 5 ustawy z dnia 21.11.2008 roku o służbie cywilnej,
  • - korzystanie w pełni z praw publicznych,
  • - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
  • - posiadanie nieposzlakowanej opinii,
  • - znajomość przepisów i wiedza specjalistyczna niezbędna do właściwego wykonywania obowiązków w służbach mundurowych,
  • - komunikatywność,
  • - rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
  • - systematyczność,
  • - odpowiedzialność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
    • - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych,
    • - list motywacyjny winien zawierać numer ogłoszenia i nazwę stanowiska - podane w ogłoszeniu,
    • - cv winien zawierać numer PESEL i numer telefonu kontaktowego,
    • - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-10-07
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Rawiczu
    ul. Sienkiewicza 23
    63-900 Rawicz

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    05/10/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi