Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Ostródzie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik kancelarii tajnej Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych

14-100 Ostróda ul. Handlowa 6

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmuje, rejestruje, przechowuje, wydaje, udostępnia i wysyła dokumenty zawierające informacje niejawne
  • opracowuje decyzje Komendanta Powiatowego Policji w Ostródzie z klauzulą niejawności
  • przeprowadza okresową kontrolę stanu dokumentów niejawnych, które znajdują się w kancelarii tajnej
  • przygotowuje dokumenty niejawne znajdujące się w kancelarii tajnej w celu przekazywania do archiwum lub składnicy akt
  • organizuje i koordynuje pracę kancelarii tajnej oraz planuje i realizuje zadania


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy w pomieszczeniu wyposażonym w komputery i sprzęt teleinformatyczny, czas pracy 8 godzin dziennie. Pokój znajduje się na piętrze budynku w którym nie ma windy. Pomieszczenie bez urządzeń klimatyzacyjnych, praca w pomieszczeniu przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Praca w wymuszonej pozycji ciała. Budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie ekonomiczne, administracja

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość pracy na komputerze
  • umiejętność pracy własnej
  • zgoda na postępowanie sprawdzające
  • znajomość i umiejętność interpretacji przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-09-19
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Ostródzie ul. Handlowa 6, 14-100 Ostróda

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    05/09/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi