Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Obornikach

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik kancelarii tajnej

ul. Piłsudskiego 54 64-600 Oborniki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych,
  • sprawowanie bieżącej kontroli postępowania z dokumentami niejawnymi a także egzekwowanie ich zwrotu i rozliczania,
  • powielanie, rejestrowanie dokumentów niejawnych,
  • rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego lub przeniesienia do służby (pracy) w innej jednostce lub komórce organizacyjnej,
  • udostępnianie lub wydawanie dokumentów niejawnych osobom lub instytucjom na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych,
  • informowanie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów,
  • prowadzenie dzienników, książek ewidencyjnych i teczek,
  • prowadzenie ewidencji pieczęci kancelaryjnych,
  • archiwizowanie dokumentów niejawnych znajdujących się w posiadaniu kancelarii,
  • udział w niszczeniu dokumentów kategorii BC, nie podlegających archiwizacji,
  • prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepisów niejawnych,
  • prowadzenie składnicy akt KPP Oborniki


Warunki pracy

Praca biurowa w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Budynek posiadający 3 kondygnacje oraz podpiwniczenie, posiadający podjazd dla osób niepełnosprawnych. Budynek niedostosowany do osób niepełnosprawnych, brak wind oraz toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 061 2975325.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną telefonicznie zaproszeni do siedziby Komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym. Nie odsyłamy złożonych dokumentów, oferty niekompletne i złożone po terminie nie będą rozpatrywane. O zachowanym terminie decyduje data stempla pocztowego.
Wysokość wynagrodzenia według mnożnika 1,2847 kwoty bazowej tj. 2.407,32 brutto oraz dodatek za wysługę lat.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy administracyjno - biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Obywatelstwo polskie
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Terminowość, obowiązkowość, samodzielność, systematyczność, własna inicjatywa
  • Odporność na stres, praca pod presją czasu
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę państwową, oznaczone klauzulą "ściśle tajne".
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Znajomość przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych, kancelaryjnych i z zakresu archiwizacji.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Poświadczenie bezpieczeństwa

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-14
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    09/07/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi