Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Brzegu

poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik kancelarii tajnej

Komenda Powiatowa Policji w Brzegu
ul. Robotnicza 10
49-300 Brzeg

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • organizowanie, koordynowanie i planowanie zadań pracy kancelarii tajnej, przyjmowanie i rejestrowanie dok. niejawnych w dziennikach ewidencji oraz przygotowanie dok. do wysłania,
  • sprawowanie nadzoru nad właściwym oznaczeniem i ewidencjonowaniem dok. niejawnych, prowadzenie rejestrów zgodnie z obowiązującymi przepisami, dziennika przepisów niejawnych oraz sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem ewidencji i wykorzystaniem stempli i pieczęci znajdujących się na wyposażeniu kancelarii oraz sekretariatu,
  • rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego/pracy lub przeniesienia do innej jednostki org.,
  • prowadzenie okresowych przeglądów stanu dokumentów niejawnych znajdujących się na stanie kancelarii oraz sprawdzanie sposobu postępowania policjantów i pracowników z dokumentami niejawnymi,
  • prowadzenie spisów spraw dla Zespołu OIN i ds. Prezydialnych Komendanta Powiatowego Policji w Brzegu i I Zastępcy, rejestrów korespondencji nieklauzulowanej i skorowidza,
  • przyjmowanie i ewidencjonowanie aktów prawnych nieklauzulowanych na spisach spraw oraz bieżąca ich aktualizacja,
  • branie czynnego udziału w czynnościach zdawczo-odbiorczych agend i obowiązków Naczelników Wydziałów, Kierowników oraz Komendantów Komisariatów oraz każdorazowo przeprowadzanie inwentaryzacji przepisów oraz spraw i dokumentów nieklauzulowanych na podst. prowadzonej w tym celu ewidencji,
  • archiwizowanie i brakowanie dokumentów niejawnych znajdujących się w kancelarii oraz nieklauzulowanych prowadzonych przez sekretariat.


Warunki pracy

praca biurowa w systemie jednozmianowym w budynku KPP Brzeg na I piętrze /brak windy dla osób niepełnosprawnych/,
praca przy sztucznym i naturalnym oświetleniu w wymuszonej pozycji ciała,
narażenie na stres,
praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy,
obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, fax, kserokopiarka, telefon, niszczarka,
budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych,

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty należy składać w formie pisemnej w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. Wymagane oświadczenia, życiorys/CV i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Wzory oświadczeń znajdują się na stronie:
http://bip.brzeg.kpp.policja.gov.pl/140/wolne-stanowiska-poza-s/25530,Do-pobrania.html
Oferty niekompletne, niespełniające wymagań formalnych, niepodpisane, jak również złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego widniejącego na ofercie) nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania (rozmowa kwalifikacyjna) zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailowo o ich miejscu i terminie (proszę o podanie aktualnych numerów telefonów oraz adresów e-mail).
Metody i techniki naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej
i kompetencji (w zależności od ilości nadesłanych ofert), rozmowa kwalifikacyjna. Zakres tematyczny: przepisy z zakresu ochrony informacji niejawnych, pracy kancelaryjnej, archiwizacji, służby cywilnej. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze ok. 2.700,- zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Dodatkowe informacje w kwestii naboru: tel. (077) 424-00-68.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów w zakresie ochrony informacji niejawnych i obsługi kancelaryjnej,
  • umiejętność komunikowania się
  • Odporność na stres
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Wysoka kultura osobista
  • Organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność obsługi sprzętu biurowego i komputera w zakresie MS Office
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1167 z późn. zm.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-31
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/07/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi