#

Kierownik Infolinii Medycznej

Michael Page

Warsaw, mazowieckie

Michael Page Michael Page

Kierownik Infolinii Medycznej

Dla Naszego Klienta, znanej, o ugruntowanej pozycji na rynku, prężnie rozwijającej się sieci Klinik Specjalistycznych, poszukujemy doświadczonego kandydata na stanowisko Kierownika Infolinii Medycznej. Zapraszamy do aplikacji kandydatów z okolic Warszawy z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem call center, a przede wszystkim osoby wysoce zorganizowanej i zaangażowanej w wykonywaną pracę.

Client Details

Dla Naszego Klienta, znanej, o ugruntowanej pozycji na rynku, prężnie rozwijającej się sieci Klinik Specjalistycznych, poszukujemy doświadczonego kandydata na stanowisko Kierownika Infolinii Medycznej. Zapraszamy do aplikacji kandydatów z okolic Warszawy z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem call center, a przede wszystkim osoby wysoce zorganizowanej i zaangażowanej w wykonywaną pracę.

Description

- bieżące kierowanie zespołem konsultantów Call Center (tj. coaching, motywowanie, układanie grafików, planowanie przerw i zmian pracy)

- optymalizacja procesów w Call Center w celu uzyskania jak najlepszych efektów zespołów sprzedażowych i obsługowych (konwersje sprzedaży oraz FCR (First Call Resolution))

- zarządzanie zespołem konsultantów własnej infolinii, jak również dostawcy zewnętrznego

- rekrutacja i szkolenie pracowników Call Center

- kontrola jakości pracy konsultantów

- aktualizacja skryptów

- identyfikacja niezbędnych zmian na podstawie obserwacji wykorzystania skryptów

- przygotowanie raportów, rankingów, statystyk dla obszaru Call Center

- nadzór nad oprogramowaniem wykorzystywanym przez zespoły Call Center

Profile

- wykształcenie wyższe

- znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym ze względu na pracę w międzynarodowej grupie medycznej,

- obsługa komputera, znajomość aplikacji Microsoft Office na poziomie bardzo dobrym

- doświadczenie w zarządzaniu zespołem (infolinia, call center, telemarketing) - co najmniej 12 miesięcy, najchętniej w firmach świadczących usługi medyczne lub inne usługi premium

- doświadczenie w aktualizacji skryptów rozmów telefonicznych z klientami, w oparciu o dane obserwacyjne i statystyczne,

- doświadczenie w sprzedaży usług w ruchu przychodzącym lub wychodzącym (outbond).

- umiejętność planowania i zarządzania projektami sprzedażowymi (upselling),

- znajomość standardów zachowań obowiązujących w telefonicznej obsłudze klienta i znajomość technik motywowania personelu i coachingu,

- umiejętność analizy danych dot efektywności funcjonowania CC , wyciągania wniosków na podstawie analiz, formułowania propozycji optymalizacji i egzekwowanie wdrażania.

Wymagania - kompetencje

- zdolności liderskie pozwalającymi na realizację zadań w rozproszonej i matrycowej strukturze organizacyjnej

- odpowiedzialność, sumienność, duża komunikatywność i samodzielność

- umiejętnością analitycznego myślenia

- inicjatywa oraz dynamizm

- odporność na stres oraz umiejętnością planowania i organizacji pracy zespołu.

Job Offer

- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o strukturze międzynarodowej

- możliwość budowania zespołu

- współdecydowanie o kształcie obsługi klienta na każdym poziomie realizacji usług medycznych

- współpracę z przełożonym, który jest blisko podejmowanych decyzji

- szanse na rozwój i awans w organizacji

- wynagrodzenie uzależnione od sukcesu

- benefity pracownicze - karta Multisport, prywatna opieka medyczna

Please apply via the button on the right side of this job offer.
Michael Page Michael Page

Job details

Location: Warsaw
Contract type: Na czas nieokreślony

About Michael Page

Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.

More

Follow us on:
Michael Page Michael Page Michael Page Michael Page

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi