

Kierownik Infolinii Medycznej
Dla Naszego Klienta, znanej, o ugruntowanej pozycji na rynku, prężnie rozwijającej się sieci Klinik Specjalistycznych, poszukujemy doświadczonego kandydata na stanowisko Kierownika Infolinii Medycznej. Zapraszamy do aplikacji kandydatów z okolic Warszawy z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem call center, a przede wszystkim osoby wysoce zorganizowanej i zaangażowanej w wykonywaną pracę.
Client Details
Dla Naszego Klienta, znanej, o ugruntowanej pozycji na rynku, prężnie rozwijającej się sieci Klinik Specjalistycznych, poszukujemy doświadczonego kandydata na stanowisko Kierownika Infolinii Medycznej. Zapraszamy do aplikacji kandydatów z okolic Warszawy z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem call center, a przede wszystkim osoby wysoce zorganizowanej i zaangażowanej w wykonywaną pracę.
Description
- bieżące kierowanie zespołem konsultantów Call Center (tj. coaching, motywowanie, układanie grafików, planowanie przerw i zmian pracy)
- optymalizacja procesów w Call Center w celu uzyskania jak najlepszych efektów zespołów sprzedażowych i obsługowych (konwersje sprzedaży oraz FCR (First Call Resolution))
- zarządzanie zespołem konsultantów własnej infolinii, jak również dostawcy zewnętrznego
- rekrutacja i szkolenie pracowników Call Center
- kontrola jakości pracy konsultantów
- aktualizacja skryptów
- identyfikacja niezbędnych zmian na podstawie obserwacji wykorzystania skryptów
- przygotowanie raportów, rankingów, statystyk dla obszaru Call Center
- nadzór nad oprogramowaniem wykorzystywanym przez zespoły Call Center
Profile
- wykształcenie wyższe
- znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym ze względu na pracę w międzynarodowej grupie medycznej,
- obsługa komputera, znajomość aplikacji Microsoft Office na poziomie bardzo dobrym
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem (infolinia, call center, telemarketing) - co najmniej 12 miesięcy, najchętniej w firmach świadczących usługi medyczne lub inne usługi premium
- doświadczenie w aktualizacji skryptów rozmów telefonicznych z klientami, w oparciu o dane obserwacyjne i statystyczne,
- doświadczenie w sprzedaży usług w ruchu przychodzącym lub wychodzącym (outbond).
- umiejętność planowania i zarządzania projektami sprzedażowymi (upselling),
- znajomość standardów zachowań obowiązujących w telefonicznej obsłudze klienta i znajomość technik motywowania personelu i coachingu,
- umiejętność analizy danych dot efektywności funcjonowania CC , wyciągania wniosków na podstawie analiz, formułowania propozycji optymalizacji i egzekwowanie wdrażania.
Wymagania - kompetencje
- zdolności liderskie pozwalającymi na realizację zadań w rozproszonej i matrycowej strukturze organizacyjnej
- odpowiedzialność, sumienność, duża komunikatywność i samodzielność
- umiejętnością analitycznego myślenia
- inicjatywa oraz dynamizm
- odporność na stres oraz umiejętnością planowania i organizacji pracy zespołu.
Job Offer
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o strukturze międzynarodowej
- możliwość budowania zespołu
- współdecydowanie o kształcie obsługi klienta na każdym poziomie realizacji usług medycznych
- współpracę z przełożonym, który jest blisko podejmowanych decyzji
- szanse na rozwój i awans w organizacji
- wynagrodzenie uzależnione od sukcesu
- benefity pracownicze - karta Multisport, prywatna opieka medyczna


Location: Warsaw
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More



