W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Kierownik finansowy
Miejsce pracy: Dąbrowa GórniczaDla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownika finansowego
Zakres obowiązków:
- kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy
- zarządzanie pracą działu księgowego
- realizacja polityki rachunkowości oraz sprawozdawczości spółki
- odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli wewnętrznej
- optymalizowanie polityki podatkowej
- doradzanie Zarządowi w kwestiach strategii finansowej
- kontakty i współpraca z audytorami oraz instytucjami zewnętrznymi
Wymagania:
- min. 3- letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- mile widziani Kandydaci zajmujący stanowiska: głównych księgowych, kontrolerów finansowych oraz audytorów, którzy swój dalszy rozwój zawodowy wiążą z rolą kierownika finansowego
- ugruntowana wiedza z zakresu finansów, księgowości oraz kontrolingu
- wykształcenie wyższe ekonomiczne
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- znajomość systemów klasy ERP
- zdolności budowania i utrzymywania relacji na szczeblu zarządczym
- praktyczne podejście biznesowe i strategiczne
- wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego i strategicznego myślenia
- samodzielność, stanowczość i konsekwencja w działaniu
Korzyści:
- praca w międzynarodowym środowisku w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych (opieka medyczna, karta Multisport, bony świąteczne)
- możliwość stałego podnoszenia kompetencji poprzez udział w szkoleniach wewnętrznych oraz zewnętrznych
- przyjazna atmosfera pracy