Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Opolu

Opolski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik działu do spraw zamówień publicznych i administracji w Zespole ds administracyjnych


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym sporządzenie dokumentacji z zakresu prowadzonych postępowań zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym pełnienie funkcji w komisjach przetargowych.
  • Nadzór nad wykonywaniem zleconych czynności przez podległy personel, udzielanie bieżących konsultacji pracownikom w zakresie planowania i realizacji zamówień publicznych.
  • Opracowywanie i aktualizacja planu zamówień.
  • Przygotowywanie sprawozdań z udzielonych zamówień do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych oraz innych raportów i zestawień.
  • Prowadzenie rejestrów postępowań i umów.
  • Udział w procedurach związanych z rozpatrywaniem odwołań.
  • Współpraca z Zespołem finansowo-księgowym w zakresie przygotowania planu udzielenia zamówień ujętych w planie finansowym WIW oraz w zakresie wnoszenia i wzrostu wadium, jak również zabezpieczenia należytego rozliczania zakupionych usług, towarów, inwestycji.
  • Sporządzanie projektów pism, wniosków, regulaminów z zakresu zamówień publicznych.


Warunki pracy

Narzędzia i materiały pracy - komputer.Lokalizacja biura - II piętro.


Bariery architektoniczne - konieczność poruszania się po schodach,


brak wind, brak drzwi o odpowiedniej szerokości, brak odpowiednio dostosowanych toalet,


-krajowe lub zagraniczne wyjazdy słuzbowe


- zagrożenie korupcją


- stres związany z kontaktem z podmiotami nadzorowanymi i instytucjami kontrolującymi



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasubędzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).


Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani zostaną telefonicznie lub mailowo powiadomieni o terminiepostępowaniarekrutacyjnego.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego
w prowadzeniu postępowań po stronie zamawiającego stosującego ustawę Prawo zamówień publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • bardzo dobra znajomość przepisów Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy, kodeksu cywilnego oraz ustawy Ustawy o finansach publicznych
  • znajomośc języka angielskiego w stopniu śrdeniozaawansowanym
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w prowadzeniu elektronicznych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
  • doświadczenie zawodowe na stanowisku wymagającym samodzielnego podejmowania decyzji
  • samodzielność
  • sumienność
  • odpowiedzialność
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych - (kursy lub szkolenia)


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-03-07
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
    ul. Wrocławska 170
    45-836 Opole

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    07/03/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi