Opis stanowiska pracy


Archiwum Państwowe w Olsztynie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik działu Dział Administracyjno - Gospodarczy

10-521 Olsztyn ul. Partyzantów 18

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zabezpiecza bieżące funkcjonowanie Archiwum w zakresie bezpieczeństwa pracy i zaopatrzenia materiałowego
  • Realizuje zadania w oparciu o prawo zamówien publicznych
  • Pisemne powierzenie czynności zastrzeżonych dla kierownika związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zmówień publicznych zgodnie z art. 52 PZP
  • Prowadzi merytoryczny nadzór nad sprawami z zakresu właściwości rzeczowej komórki organizacyjnej m.in. zawieranymi umowami na dostawy, usługi, najem
  • Opracowuje założenia, plany inwestycyjne i remontowe na najbliższe lata oraz sprawozdania w tym zakresie
  • Nadzoruje gospodarkę komunalną, eksploatację urządzeń w obiekcie i zarządza mieniem będącym na wyposażeniu obiektu i stanowisk pracy
  • Prowadzi nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości np. remontów, prac konserwacyjnych, przeglądów technicznych
  • Realizuje przedsięwzięcia związane z funkcjonowaniem ochrony technicznej i fizycznej obiektu Archiwum oraz systemu wykrywania pożaru i alarmowania
  • Prowadzi nadzór nad ochroną informacji niejawnych oraz prowadzeniem kancelarii materiałów niejawnych
  • Realizuje zadania obronne i obrony cywilnej


Warunki pracy

Praca biurowa w budynku częściowo przystosowanym dla osób niepełnosprawnych


Podjazd do budynku i winda dla wózków inwalidzkich



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego
na stanowisku kierowniczym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi
  • Znajomość prawa zamówień publicznych
  • Biegła obsługa komputera, pakietów biurowych w zakresie MS Office oraz urządzeń peryferyjnych
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Doświadczenie techniczno - administracyjne
  • Poświadczenie bezpieczeństwa lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzajacego zgodnie z ustawą z dnia 5.08.2010 o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka obcego - język angielski w stopniu komunikatywnym
  • Dobra organizacja pracy
  • Samodzielna realizacja zadań
  • Łatwość nawiązywania kontaktów i współpracy
  • Odpowiedzialność, systematyczność
  • Kursy, szkolenia, studia podyplomowe z zakresu spraw prowadzonych przez komórkę tj. zarządzanie, administracja, nieruchomości, prawo budowlane itp.
  • Komunikatywność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-09-26
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Archiwum Państwowe w Olsztynie
ul. Partyzantów 18
10-521 Olsztyn
z dopiskiem archiwista Oddział III oraz numer ogłoszenia
przez ePUAP lub na adres mailowy: sekretariat@olsztyn.ap.gov.pl

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/09/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi