Opis stanowiska pracy


Wojskowa Komenda Uzupełnień w Kaliszu

Komendant poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik działu do spraw obsługi kancelarii jawnej kancelaria jawna

WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ W KALISZU
62-800 Kalisz
Plac Św. Józefa 5


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • ewidencjonowanie korespondencji wchodzącej i wychodzącej w oparciu o system elektronicznego obiegu dokumentów SI ARCUS
  • przekazywanie dokumentów do komórek organizacyjnych, zgodnie z dekretacją wojskowego komendanta uzupełnień
  • udostępniania osobom upoważnionym dokumentów i teczek przedmiotowych oraz potwierdzanie przyjęcia dokumentów dostarczanych do kancelarii
  • odbiór i nadawanie przesyłek jawnych realizowanych przez Urząd Poczty oraz innych operatorów
  • nadzór nad stroną formalną wytwarzanych i przesyłanych dokumentów
  • rozliczanie z pism i materiałów wykonawców, w celu włączenia do teczek przedmiotowych, w tym z dokumentów z zaewidencjonowanych w bazie systemu teleinformatycznym ARCUS
  • wykonywanie zadań operatora elektronicznej skrzynki podawczej na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP)
  • wykonywanie projektów pism i dokumentów kancelaryjnych, w tym współudział w aktualizacji i opracowywaniu instrukcji regulujących obieg dokumentów
  • gromadzenie i archiwizowanie dokumentów zgodnie z przepisami o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz z dekretacjami wykonawców
  • zastępowanie kierownika kancelarii tajnej w czasie jego nieobecności


Warunki pracy

 praca o charakterze administracyjno-biurowym
 praca w systemie jednozmianowym ośmiogodzinnym dniu pracy w pięciodniowym tygodniu pracy
 obsługa komputera powyżej 4 godzin dobowej normy czasu pracy
 praca jest związana z kontaktami z klientami zewnętrznym
 konieczność przemieszczania się po terenie urzędu
 nieliczne krajowe podróże służbowe
 stanowisko pracy usytuowane na II piętrze w budynku wielokondygnacyjnym
 brak usprawnień architektonicznych dla osób dysfunkcyjnych oraz niepełnosprawnych (brak w budynku windy oraz pomieszczeń sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych)
 narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, faks, telefon, urządzenia biurowe
 oświetlenie: naturalne i sztuczne


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
 pracownik będzie zobowiązany do przyjęcia pracowniczego przydziału mobilizacyjnego;
 oferty można składać osobiście w kancelarii jawnej w siedzibie urzędu lub przesłać pocztą, mogą być również przesłane drogą elektroniczną po uprzednim zastosowaniu podpisu elektronicznego lub z wykorzystaniem profilu zaufanego ePUAP;
 oferta powinna zawierać nazwę stanowiska oraz dane kontaktowe kandydata: numer telefonu, adres do korespondencji;
 warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie/dostarczenie w terminie wymaganych dokumentów oraz własnoręcznie podpisanych oświadczeń;
 proces naboru składa się z II etapów:
ETAP I - analiza złożonych dokumentów pod kątem spełniania wymagań formalnych
określonych w ogłoszeniu o naborze oraz wstępna selekcja ofert,
ETAP II - rozmowa kwalifikacyjna, podczas której sprawdzeniu podlegać będzie wiedza
i doświadczenie wskazane w ogłoszeniu w formie wywiadu osobowego, pytań
merytorycznych, testu pisemnego oraz sprawdzeniu praktycznych umiejętności
obsługi komputera;
 osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione pisemnie o terminie kolejnego etapu postępowania związanego z naborem;
 oferty niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data złożenia oferty w siedzibie urzędu, data nadania
w formie elektronicznej lub data stempla pocztowego);
 nie przesyłać oryginałów dokumentów;
 dokumentów aplikacyjnych nie odsyłamy;
 oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone;
 wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego brutto 3056,00 zł + dodatek za staż pracy (max. 20%);
 dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 261612832, 261612839, 261612841.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy w administracji lub w pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS OFFICE
  • znajomość zasad funkcjonowania kancelarii
  • znajomość archiwizowania dokumentów
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • znajomość pracy sztabowo-biurowej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • kurs komputerowy
  • szkolenie specjalistyczne dla kierowników kancelarii tajnych
  • poświadczenie bezpieczeństwa z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli „tajne”
  • obsługa specjalistycznych systemów komputerowych MILNET-I, MILNET-Z i SI ARCUS, oraz platformy ePUAP


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • zaświadczenie o ukończeniu kursu komputerowego
  • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia specjalistycznego dla kierowników kancelarii tajnych
  • poświadczenie bezpieczeństwa z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli „tajne"

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-06-08
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojskowa Komenda Uzupełnień w Kaliszu
    62-800 Kalisz, Plac Św. Józefa 5

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    29/05/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi