Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik Działu Obsługi Klienta (m/k)
Miejsce pracy: Bystrzyca KłodzkaObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- nadzór i koordynacja pracy działu w zakresie przyjmowania i realizacji zleceń od klientów,
- realizacja strategii sprzedaży w stosunku do obsługiwanych klientów,
- opracowanie i zarządzanie projektami obsługi klienta,
- monitorowanie stanu należności klientów,
- analiza stanów magazynowych klientów,
- monitorowanie poziomu zadowolenia klientów,
- sporządzanie raportów i zestawień,
- szkolenie, motywowanie i ocena pracowników,
- współpraca ze wszystkimi działami w firmie, audytorami zewnętrznymi i wewnętrznymi.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowane o kierunku handlowym lub pokrewnym,
- min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,
- mile widziana znajomość branży opakowaniowej oraz procesu produkcji opakowań,
- mile widziana znajomość zagadnień związanych z procesem planowania produkcji,
- znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację z klientem (min. B1),
- umiejętność zarządzania zespołem,
- odporność na stres,
- mile widziana znajomość systemu SAP.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z firmą naszego Klienta,
- pracę w wymiarze pełnego etatu,
- stabilną, długofalowa współpracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pakiet benefitów pozapłacowych,
- przyjazną atmosfera pracy i zgrany, zespół.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.