Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 29/09/2021.

Kierownik Działu Obsługi Klienta (m/k)

Bystrzyca Kłodzka, dolnośląskie

Trenkwalder

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:
  • nadzór i koordynacja pracy działu w zakresie przyjmowania i realizacji zleceń od klientów,
  • realizacja strategii sprzedaży w stosunku do obsługiwanych klientów,
  • opracowanie i zarządzanie projektami obsługi klienta,
  • monitorowanie stanu należności klientów,
  • analiza stanów magazynowych klientów,
  • monitorowanie poziomu zadowolenia klientów,
  • sporządzanie raportów i zestawień,
  • szkolenie, motywowanie i ocena pracowników,
  • współpraca ze wszystkimi działami w firmie, audytorami zewnętrznymi i wewnętrznymi.

Wymagania:
  • wykształcenie wyższe, preferowane o kierunku handlowym lub pokrewnym,
  • min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,
  • mile widziana znajomość branży opakowaniowej oraz procesu produkcji opakowań,
  • mile widziana znajomość zagadnień związanych z procesem planowania produkcji,
  • znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację z klientem (min. B1),
  • umiejętność zarządzania zespołem,
  • odporność na stres,
  • mile widziana znajomość systemu SAP.

Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z firmą naszego Klienta,
  • pracę w wymiarze pełnego etatu,
  • stabilną, długofalowa współpracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pakiet benefitów pozapłacowych,
  • przyjazną atmosfera pracy i zgrany, zespół.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.

Prezentacja firmy

Od 2000 roku pomagamy naszym Klientom dotrzeć do właściwych pracowników. Oferujemy... szybki dostęp do określonych kwalifikacji, dajemy możliwość elastycznego kształtowania wielkości zatrudnienia.

Na co dzień do działów produkcyjnych, administracyjnych, logistycznych, informatycznych, kadrowych, i innych oddelegowujemy ponad 1000 osób. W ciągu ostatnich 3 lat ponad 5000 osób pracowało dla naszych Klientów.

Nasza działalność jest prawnie umotywowana, jako jedna z pierwszych firm uzyskaliśmy certyfikaty Ministerstwa Gospodarki i Pracy w zakresie:
Agencji Pracy Tymczasowej (nr 136/3), Doradztwa Personalnego (nr 136/2) oraz Pośrednictwa Pracy (nr 136/1a).

W roku 2004 odpowiadając na wzmożone zainteresowanie praca w Unii Europejskiej uzyskaliśmy kolejny certyfikat na Pośrednictwo do pracy za granicą obywateli polskich u pracodawców zagranicznych (nr 136/1b)
Dzięki naszemu zaangażowaniu oraz rzetelności w świadczeniu usług pozyskaliśmy znaczne grono klientów, którzy udzielili nam swoich referencji.

W roku 2005 zostaliśmy zaproszeni do uczestnictwa w Związku Agencji Pracy Tymczasowej (ZAPT). Jest to najdłużej działająca i najbardziej prestiżowa organizacja skupiająca firmy z branży, obecnie funkcjonująca pod nazwą Polskie Forum HR. Firmy w niej zrzeszone za główne zadanie postawiły sobie przestrzeganie Kodeksu Postępowania Etycznego określającego profesjonalne standardy świadczenia usług w zakresie dostarczania pracowników tymczasowych oraz opieki nad tymi pracownikami. Kodeks ten obowiązuje wszystkie firmy członkowskie, które pragną by w niedalekiej przyszłości zasady w nim zawarte stały się obowiązującymi w branży.
Jesteśmy również zrzeszeni w Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych "Lewiatan".

W lipcu 2007 nastąpiło połączenie Trenkwalder z Benefit -dało to naszym Klientom ujednolicenie pod jednym szyldem międzynarodowego doświadczenia i sprawdzonych narzędzi doradztwa personalnego z perfekcyjną znajomością lokalnego rynku.

www.trenkwalder.com
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/08/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Top management
do góry