#

Kierownik działu finansów

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Tychy, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Kierownik działu finansów

Miejsce pracy: Tychy
7-7-72408-1

Wspólnie z naszym Klientem – międzynarodową firmą produkcyjną, poszukujemy osoby na nowo tworzone stanowisko:

Kierownika działu finansów

Miejsce pracy: okolice Tychów

Zakres zadań:
- zarządzanie pracą podległego zespołu,
- współtworzenie oraz realizowanie strategii księgowej, finansowej, controllingowej podmiotu,
- zarządzanie płynnością finansową oraz rentownością spółki,
- sprawozdawczość finansowa,
- przygotowywanie raportów, analizowanie odchyleń,
- koordynowanie obszaru kredytowego, leasingowe, ubezpieczeniowego,
- uczestniczenie w procesach zamknięć okresów rozliczeniowych oraz budżetowania,
- zaangażowanie w optymalizację procedur oraz narzędzi,
- kontrolowanie obiegu dokumentów,
- współpraca z pozostałymi działami w organizacji, centralą firmy w Niemczech oraz instytucjami zewnętrznymi.

Wymagania:
- min. 5 – letnie doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości, finansów oraz controllingu,
- doświadczenie w środowisku firm produkcyjnych,
- mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub predyspozycje liderskie,
- znajomość zagadnień podatkowych, finansowych oraz ustawy o rachunkowości,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excela),
- znajomość systemów klasy ERP,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, analityczne i organizacyjne,
- asertywność, proaktywność, zorientowanie na cel oraz współpracę.

Korzyści:
- możliwość rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem na rynku,
- perspektywa awansu wewnętrznego,
- stanowisko o dużym stopniu decyzyjności,
- stabilne warunki zatrudnienia,
- atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa oraz premia),
- po etapie wdrożenia oferowany jest samochód służbowy,
- bogaty pakiet benefitów pozapłacowych,
- elastyczne godziny pracy oraz po etapie wdrożenia dostęp do pracy hybrydowej.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi