Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 25/02/2020.

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/2567


Obowiązki:

ogólny zakres obowiązków: kierowanie wykonaniem powierzonych zadań pracownikom działu. Terminowe sporządzanie sprawozdania finansowego, współdziałanie w opracowywaniu planów ekonomiczno-finansowych. Prowadzenie ewidencji środków trwałych, prowadzenie i ewidencja podatku dochodowego od osób prawnych, od nieruchomości i wieczyste użytkowanie gruntu.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • Wyższe ekonomiczne, wskazana znajomość rachunkowości spółdzielczej, mile widziane doświadczenie zawodowe, wskazane kursy, szkolenia


Miejsce pracy: Os. Pomorskie 8, 65-729 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: -

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27/01/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa , Praca Finanse , Praca Kadra zarządzająca
do góry