
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży FMCG. W związku z rozwojem swoich struktur, obecnie poszukujemy pracownika do oddziału zlokalizowanego na zachód od Warszawy, do objęcia stanowiska:
Kierownik ds. Zaopatrzenia i ZamówieńMiejsce pracy: okolice Warszawy
Zadania:
- koordynowanie procesu zamawiania towaru,
- monitorowanie przebiegu realizacji zamówień,
- nadzór nad terminową realizacją dostaw,
- nadzór nad zgodnością danych w systemie,
- kontrola i optymalizacja wielkości zapasów towarów w magazynie,
- kontrola rotacji towaru w magazynie,
- współpraca w organizacji inwentaryzacji półrocznej i rocznej,
- opracowywanie analiz z zakresu zarządzania zapasem,
- zarządzanie zespołem pracowników,
- współpraca z innymi działami.
Wymagania:
- doświadczenie w pracy z asortymentem - szczególnie Fresh, Ultra-Fresh,
- wiedza i doświadczenie w branży logistycznej, szczególnie z zakresu zaopatrzenia oraz gospodarki magazynowej,
- minimum 4 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- obsługa komputera – Microsoft Office (szczególnie znajomość MS Excel),
- wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne – doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników
- nastawienie na współpracę,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych, odporność na stres,
- dokładność, sumienność,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość korzystania z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
- rozwój kwalifikacji zawodowych,
- zniżki pracownicze,
- możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej LUXMED oraz programu MultiSport.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.