
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Kierownik ds. technologii i automatyzacji – obszar magazynowania
Miejsce pracy: KatowiceNaszym Klientem jest firma będąca dystrybutorem części dla branży motoryzacyjnej. Jej korzenie sięgają Stanów Zjednoczonych jednak od ponad dekady, kiedy to założono siedzibę główną w Szwajcarii, Klient z sukcesem dokonał i kontynuuje ekspansję na rynek Europy. W związku z dużą ilością innowacyjnych projektów realizowanych w regionie poszukujemy osoby na stanowisko: Kierownik ds. Technologii i Automatyzacji – obszar magazynowania.
Zakres obowiązków:
- tworzenie i wdrażanie nowego strategicznego planu działania w obszarze nowych technologii i automatyzacji w europejskiej sieci firmy poprzez m.in. analizowanie efektywność systemów, modelów kosztów oraz wydajność,
- opracowywanie technologii, która rozwija innowacje i automatyzację procesów (np. sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe, Big Data itp.)
- kierowanie wdrażaniem nowych technologii i automatyzacji zgodnie ze strategiami biznesowymi,
- identyfikacja możliwości ulepszeń technologicznych w celu zwiększenia wydajności, obniżenia kosztów i/lub poprawy doświadczenia użytkownika końcowego,
- badanie i śledzenie najnowszych trendów Industry 4.0 oraz pojawiających się technologii, proaktywne proponowanie rozwiązań w celu sprostania kluczowym wyzwaniom biznesowym,
- doskonalenie metodologii zarządzania, zasad operacyjnych i standardowych procedur operacyjnych w celu pomyślnego dostarczania nowych rozwiązań,
- wsparcie wdrożenia nowego systemu zarządzania magazynem (WMS) w ramach sieci europejskiej.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikacje ustną i pisemną,
- praktyczna wiedz z obszaru najnowszych technologii i rozwiązań Industry 4.0 (np. sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe, automatyzacja procesów, Big Data itp.)
- wieloletnie doświadczenie w zarządzania dużymi, międzynarodowymi, strategicznymi projektami związanymi z implementacją najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych,
- gotowość do podróżowania przez 50-60% czasu pracy (zakłady produkcyjne na terenie Europy),
- dodatkowym atutem będzie znajomość oprogramowania WMS, Oracle WMS,
- umiejętność konceptualizacji, opracowywania i wdrażania strategii w celu osiągnięcia dalekosiężnych i wysokopoziomowych celów, które mają wpływ na wyniki firmy,
- umiejętność analizowania raportów i wskaźników w celu identyfikacji możliwości oszczędności i ulepszeń,
- umiejętności analityczne i komunikacyjne z możliwością raportowania do najwyższego kierownictwa,
- doświadczenie w zdalnym kierowaniu zespołem.
Korzyści:
- samodzielne stanowisko wpisane w regionalne struktury firmy,
- ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
- możliwość budowania ścieżki kariery w organizacji,
- praca dla lidera w branży dystrybucji części zamiennych i akcesoriów samochodowych,
- dostęp do pracy w pełni zdalnej
- realna możliwość wzbogacania wiedzy i doświadczenia we współpracy z międzynarodowymi ekspertami,
- bogaty pakiet benefitów m.in. prywatna opieka medyczna, multikafeteria, lekcje angielskiego, ubezpieczenie na życie.
