Kierownik ds. Kluczowych Klientów - KAM (medycyna estetyczna)
Rozwój sprzedaży pełnego portfolio produktów w określonej grupie klientów w województwie małopolskim i podkarpackim. Przejęcie roli lidera w ramach obszaru terapeutycznego oraz opracowanie planu działania w celu rozwoju obszaru oraz osiągania / przekraczania postawionych celów.
Informacje o kliencie
Naszym Klientem jest jedna z wiodących innowacyjnych firm farmaceutycznych o zasięgu globalnym, jeden z liderów nowoczesnego modelu Growth Pharma.
Spółka prowadzi działalność w ponad 100 krajach na świecie, opartą na współpracy z lekarzami, przedstawicielami opieki zdrowotnej oraz pacjentami, dostarczając nowoczesne i wartościowe możliwości leczenia.
Opis stanowiska
- Prowadzenie efektywnego procesu planowania i zarządzania portfolio poprzez identyfikację kluczowych czynników.
- Stałe podnoszenie poziomu zrozumienia biznesu klienta, z uwzględnieniem jego celów i planów, a także związanych z nimi wyzwań i problemów.
- Bieżąca analiza potrzeb i wymagań klientów oraz ich angażowanie do współdziałania z członkami zespołu wielofunkcyjnego (cross-functional), w celu zbadania możliwości i potencjalnych obszarów współpracy.
- Opracowanie i wdrożenie strategii oraz wzmacnianie zaangażowania kluczowych klientów.
- Identyfikacja, rozwijanie i skuteczne wykorzystanie nowych możliwości sprzedaży.
- Proaktywne wdrażanie taktyk, które wspierają strategie biznesowe, ustalając realistyczne oczekiwania i przyspieszając realizację planów działania przez cały zespół.
- Przeprowadzanie regularnych spotkań dotyczących statusu i strategii z wyższym kierownictwem klienta, aby zrozumieć ich potrzeby i połączyć je ze strategiami produktowymi / usługowymi organizacji
- Wspieranie w zakresie możliwości inicjatyw marketingowych, digital, informacji medycznych.
Profil kandydata
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki medyczne i marketingowe.
- Minimum 3-letnie udokumentowane doświadczenie w sprzedaży farmaceutycznej (medycyna estetyczna).
- Doświadczenie we współpracy z lekarzami, klinikami, szpitalami prywatnymi.
- Umiejętności w planowaniu biznesu oraz zarządzaniu kluczowymi klientami.
- Doskonałe umiejętności w budowaniu relacji.
- Umiejętność pracy z własnej inicjatywy.
- Znajomość rynku oraz rozumienie potrzeb biznesowych klientów.
- Doskonałe planowanie i ustalanie priorytetów.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Prawo jazdy.
Oferujemy
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia.
- Prace zdalną (home office).
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji w ramch biur lokalnych jak i globalnych.
Location: Kraków
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More