#

Kierownik centrum logistycznego

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Rzeszów, podkarpackie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Kierownik centrum logistycznego

Miejsce pracy: Rzeszów
9-21-58264

Dla naszego klienta, lidera w swojej branży, poszukujemy: Kierownika Centrum Logistycznego.

Lokalizacja: Rzeszów

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

- Zarządzanie zespołem oraz delegowanie zadań;
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem centrum logistycznego;
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi;
- Zwiększanie efektywności poprzez poszukiwanie usprawnień oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań dla procesów logistycznych;
- Ścisła współpraca z pozostałymi działami organizacji.

Wymagania:
- Min. 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
- Wykształcenie wyższe kierunkowe;
- Bardzo dobra znajomość programu MS Excel;
- Doświadczenie w nawiązywaniu i budowaniu relacji biznesowych;
- Umiejętności zarządzania zespołem oraz organizacji pracy.

Korzyści:
- Zatrudnienie w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Bogaty pakiet benefitów (karta sportowa, ubezpieczenie, opieka medyczna);
- Świadczenia socjalne;
- Świetna atmosfera w zgranym zespole specjalistów.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi