Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 04/12/2021.

Opis stanowiska pracy

Nazywamy się Jobs+ – jesteśmy agencją zatrudnienia

Obecnie dla naszego Klienta, firmy specjalizującej się w kompleksowej obsłudze projektów budowlanych, poszukujemy Kandydata na stanowisko kierownika budowy. Nasz Klient działa na polskim rynku od 2009 roku jako Generalny Wykonawca inwestycji mieszkaniowych, budynków przemysłowych, rolniczych oraz użyteczności publicznej. Firma świadczy również usługi wynajmu sprzętu budowlanego i rusztowań.

 

Stanowisko: kierownik budowy

Lokalizacja: Prostki (warmińsko-mazurskie)

 

Zakres obowiązków:

• pełnienie funkcji Kierownika Budowy w myśl przepisów Prawa Budowlanego

• udział w przygotowywaniu inwestycji do realizacji

• nadzór oraz kierowanie pracami budowlanymi zgodnie z projektem oraz wymaganiami prawa budowlanego: przestrzeganie ustalonego harmonogramu czasowego, kontrola zgodności materiałów oraz jakości prowadzonych prac, sprawne rozwiązywanie problemów technicznych pojawiających się w trakcie realizacji zlecenia

• wypełnianie obowiązków wynikających z prawa budowlanego, przepisów BHP i innych przepisów związanych z prawidłową realizacją inwestycji

• nadzorowanie, koordynowanie i odbiór prac podwykonawców

• raportowanie działalności w trybie cotygodniowym do wyznaczonego koordynatora

 

Wymagania:

• wykształcenie wyższe – techniczne, budowlane

• doświadczenie na stanowisku Kierownika Budowy przy budowie budynków mieszkaniowych wielorodzinnych oraz budynków użyteczności publicznej

• obsługa programów komputerowych (Norma, AutoCAD)

• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej

• prawo jazdy kat. B – mile widziane

 

Oferujemy:

umowę o pracę/B2B/zlecenie – w zależności od preferencji kandydata

• zarobki w okresie próbnym 7 tys. zł netto, po tym czasie możliwość renegocjacji warunków

• pracę 10h dziennie od pn. do pt. + 2 soboty w miesiącu

• możliwość zakwaterowania dla osób spoza okolic Ełku

• służbowy laptop i telefon

• ubezpieczenie grupowe

• szansę na długoterminową współpracę

 

Zainteresowała Cię nasza oferta? Prześlij do nas swoją aplikację, a my opowiemy Ci więcej o warunkach zatrudnienia i odpowiemy na Twoje pytania!

Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 22772.

 

Prezentacja firmy

Nazywamy się Jobs+, wspieramy pracodawców w pozyskiwaniu najlepszych talentów do... organizacji, a kandydatów w znalezieniu wymarzonej oferty.

W naszej codziennej pracy staramy się jak najlepiej dopasować ludzi do miejsc, aby pomóc im osiągnąć ich prawdziwy potencjał. Rekrutujemy ludzi dla ludzi – tak definiujemy naszą działalność. Do każdego procesu rekrutacji podchodzimy indywidualnie, dbamy o partnerską atmosferę, budujemy długotrwałe relacje.

Nasza siedziba znajduje się w Krakowie, ale nasze usługi świadczymy na terenie całej Polski. Współpracujemy również z firmami zagranicznymi - delegujemy pracowników m.in. do Niemiec, Francji i Belgii.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/11/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Budownictwo / Praca na budowie , Praca Kadra zarządzająca
do góry