#

Kierownik Biura Obsługi Klienta i Działu Sprzedaży

ATERIMA

Kraków, małopolskie

ATERIMA
Jesteśmy łowcami talentów. Z uwagą słuchamy, dzięki temu
precyzyjnie trafiamy w potrzeby i oczekiwania Klienta i Kandydata.
Szukamy profesjonalnie i z zaangażowaniem, by…
znaleźć najlepszych ludzi z głową!

Kierownik Biura Obsługi Klienta i Działu Sprzedaży

Kraków,
Do twoich obowiązków należeć będzie:
  • koordynowanie pracy działu sprzedaży i obsługi klienta (ok. 10 osób)
  • nadzór nad realizacją zleceń
  • zapewnienie odpowiedniego poziomu komunikacji z klientem
  • kontrola i monitoring bieżących procesów obsługi klienta
  • odpowiedzialność za rozwój biznesowy i personalny biura
  • opracowywanie koncepcji usprawnień w ramach organizacji pracy

Zgłoś się do nas, jeśli:
  • masz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne)
  • posiadasz minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta w branży telekomunikacyjnej
  • potrafisz zarządzać zespołem i konsekwentnie dążyć do osiągnięcia wyznaczonego celu
  • masz wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia
  • należysz do osób komunikatywnych, które szybko budują relacje

Wybranym kandydatom zaoferujemy:
  • stabilne zatrudnienie
  • możliwość realnego wpływu na pracę swoją i podległych pracowników
  • uczestnictwo w rozwoju biznesowym firmy
  • pracę w przyjaznej atmosferze

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
ATERIMA

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi