Jesteśmy łowcami talentów. Z uwagą słuchamy, dzięki temu
precyzyjnie trafiamy w potrzeby i oczekiwania Klienta i Kandydata.
Szukamy profesjonalnie i z zaangażowaniem, by…
znaleźć najlepszych ludzi z głową!
precyzyjnie trafiamy w potrzeby i oczekiwania Klienta i Kandydata.
Szukamy profesjonalnie i z zaangażowaniem, by…
znaleźć najlepszych ludzi z głową!
Kierownik Biura Obsługi Klienta i Działu Sprzedaży
Kraków,Do twoich obowiązków należeć będzie:
Zgłoś się do nas, jeśli:
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
- koordynowanie pracy działu sprzedaży i obsługi klienta (ok. 10 osób)
- nadzór nad realizacją zleceń
- zapewnienie odpowiedniego poziomu komunikacji z klientem
- kontrola i monitoring bieżących procesów obsługi klienta
- odpowiedzialność za rozwój biznesowy i personalny biura
- opracowywanie koncepcji usprawnień w ramach organizacji pracy
Zgłoś się do nas, jeśli:
- masz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne)
- posiadasz minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta w branży telekomunikacyjnej
- potrafisz zarządzać zespołem i konsekwentnie dążyć do osiągnięcia wyznaczonego celu
- masz wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia
- należysz do osób komunikatywnych, które szybko budują relacje
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- możliwość realnego wpływu na pracę swoją i podległych pracowników
- uczestnictwo w rozwoju biznesowym firmy
- pracę w przyjaznej atmosferze
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.