Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 06/12/2019.

Opis stanowiska pracy

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem apteki
  • Zarządzanie zespołem aptecznym
  • Odpowiedzialność za wyniki finansowe apteki
  • Zarządzanie magazynem, realizacja zamówień oraz monitorowanie terminów ważności
  • Dbałość o wysoką jakość świadczonych usług i przestrzeganie standardów sieci Dr.Max
  • Sprzedaż leków oraz wykonywanie leków recepturowych i aptecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami

 

Wymagania

  • Wykształcenie farmaceutyczne
  • Uprawnienia kierownicze
  • Samodzielność i skuteczność w działaniu
  • Umiejętność pracy w zespole i motywowania pracowników
  • Umiejętność wyznaczania i egzekwowania mierzalnych celów
  • Dyspozycyjność i obowiązkowość
  • Znajomość programu Kamsoft oraz prawa farmaceutycznego

 

Prezentacja firmy

Holding Dr.Max zarządza największymi sieciami aptek w Czechach i na Słowacji oraz największą... niezależną od hurtowni siecią aptek w Polsce. W sumie w skład grupy wchodzi ponad 850 aptek zlokalizowanych w 3 krajach.

Korzenie firmy sięgają 2004 roku, w którym fundusz Penta Investments zakupił 50% udziałów w czeskiej spółce „Ceska Lekarna”. W kolejnym roku projekt inwestycyjny został uruchomiony na rynkach słowackim i polskim tworząc fundamenty przyszłego holdingu Dr.Max. Pierwszy etap rozwoju zamyka się w 2006 rok, powstaniem marki Apteki Dr.Max , która już wkrótce stanie się synonimem przystępności i niskich cen leków.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
05/12/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Laboratorium / Farmacja / Biotechnologia , Praca Medycyna / Służba zdrowia
do góry