Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Key Account Manager

Miejsce pracy: Poznań
4-23-63507

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży usługowej, poszukujemy doświadczonego kandydata na stanowisko Key Account Manager.

Zakres obowiązków:

- Tworzenie strategii dotyczącej rozwoju sprzedaży na terenie całej Polski
- Budowanie dobrych relacji z obecnymi i nowymi Klientami
- Rozwój podległego rynku
- Monitorowanie rynku i działań konkurencji
- Prowadzenie aktywności oraz działań mających na celu zwiększanie wartości sprzedaży oraz realizację celów biznesowych
- Współpraca ze wszystkimi działami firmy
- Sporządzanie analiz rynku i wyników sprzedażowych
- Systematyczne raportowanie wyników pracy

Wymagania:
- Doświadczenie w sprzedaży usług - mile widziane doświadczenie w relacjach B2B
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Znajomość systemy MS Office
- Umiejętność syntezy danych i wyciągania wniosków
- Duża samodzielność
- Gotowość do odbywania podróży służbowych

Korzyści:
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej, rozpoznawalnej firmie
- Jasno określona ścieżka rozwoju
- Bogaty pakiet benefitów
- Niezbędne narzędzia pracy
- Możliwość pracy w trybie hybrydowym

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi