Key Account Manager
Okolice Szczecina/Stargardu Key Account Manager
Okolice Szczecina/Stargardu
NR REF.: 1094081
Twoja następna firma
Dla jednego z wiodących dostawców pasywnych komponentów sieci światłowodowych, poszukujemy osoby na stanowisko Key Account Managera do działu eksportu.
Twoje następne stanowisko
Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za sprzedaż produktów i rozwiązań dla nowych i istniejących klientów na rynkach zachodnich, wschodnich i skandynawskich. Do jej obowiązków będzie także należało przygotowywanie ofert, nadzorowanie realizacji projektów, uczestnictwo w wydarzeniach branżowych, profesjonalne doradztwo i obsługa klienta.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Od kandydatów oczekujemy min. 4 lat doświadczenia w sprzedaży usług/produktów w branży technicznej- mile widziane doświadczenie w branży IT lub telekomunikacyjnej oraz umiejętności dopasowania indywidualnych rozwiązań dla klienta. Niezbędna na tym stanowisku jest bardzo dobra znajomość j. angielskiego- poziom min. B2, znajomość innych języków będzie atutem.
Co zyskujesz?
Firma oferuje konkurencyjne wynagrodzenie, możliwość podnoszenia swoich kompetencji poprzez liczne szkolenia produktowe oraz miękkie, udział w organizowanych przez firmę eventach sportowych, wszystkie niezbędne narzędzia pracy.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Okolice Szczecina/Stargardu
NR REF.: 1094081
Twoja następna firma
Dla jednego z wiodących dostawców pasywnych komponentów sieci światłowodowych, poszukujemy osoby na stanowisko Key Account Managera do działu eksportu.
Twoje następne stanowisko
Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za sprzedaż produktów i rozwiązań dla nowych i istniejących klientów na rynkach zachodnich, wschodnich i skandynawskich. Do jej obowiązków będzie także należało przygotowywanie ofert, nadzorowanie realizacji projektów, uczestnictwo w wydarzeniach branżowych, profesjonalne doradztwo i obsługa klienta.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Od kandydatów oczekujemy min. 4 lat doświadczenia w sprzedaży usług/produktów w branży technicznej- mile widziane doświadczenie w branży IT lub telekomunikacyjnej oraz umiejętności dopasowania indywidualnych rozwiązań dla klienta. Niezbędna na tym stanowisku jest bardzo dobra znajomość j. angielskiego- poziom min. B2, znajomość innych języków będzie atutem.
Co zyskujesz?
Firma oferuje konkurencyjne wynagrodzenie, możliwość podnoszenia swoich kompetencji poprzez liczne szkolenia produktowe oraz miękkie, udział w organizowanych przez firmę eventach sportowych, wszystkie niezbędne narzędzia pracy.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.