Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/07/2019.

Opis stanowiska pracy

Od kandydata oczekujemy:

  • doświadczenia w aktywnej sprzedaży B2B
  • inicjatywy w kontakcie z klientami, proaktywnej postawy oraz przedsiębiorczości
  • umiejętności negocjacyjnych oraz analitycznych
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego
  • czynnego prawa jazdy kat. B oraz gotowości do pracy w terenie

 

Wymagania

Zakres obowiązków na stanowisku Key Account Manager:

  • przygotowywanie ofert oraz umów handlowych z sektora ubrań roboczych oraz mat
  • umacnianie naszej pozycji rynkowej poprzez wspieranie dotychczasowych klientów oraz zdobywanie nowych
  • bieżące raportowanie postępów i wyników prac; realizacja planów sprzedaży

 

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju kariery w strukturach austriackiego przedsiębiorstwa o rodzinnych korzeniach
  • umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą
  • narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon)
  • premię uzależnioną od wyników

Prezentacja firmy

Salesianer Miettex to międzynarodowa grupa kapitałowa działającą w branży pralniczej i... usług wynajmu tekstyliów. Zatrudniając 2200 pracowników jesteśmy liderem rynkowym w regionie CEE/SEE.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry