Opis stanowiska pracy
Key Account Manager
Jelcz-Laskowice
NR REF.: 1181943
Dla dynamicznie rozwijającej się firmy z branży produkcji kontraktowej, zlokalizowanej pod Wrocławiem, w Jelczu-Laskowice, poszukujemy osoby na stanowisko Key Account Managera.
Zakres obowiązków:
- Nawiązywanie i dbanie o długofalowe relacje z kluczowymi klientami, głównie zagranicznymi
- Pozyskiwanie nowych projektów od obecnych klientów
- Przygotowywanie rocznych przeglądów dot. sprzedaży, w zestawieniu z prognozami, trendami, proponowanie zaleceń
- Opracowywanie cenników
- Całościowe monitorowanie projektu: ofertowanie, przygotowanie kalkulacji kosztów całkowitych, konsultacje oferty i kosztorysu z przełożonym liniowym, negocjacje, przyjęcie do realizacji, przeliczanie bieżących kosztów
- Ścisła współpraca z Działami Produkcji, Obsługi Klienta, Planowania.
- Wsparcie Menedżerów Sprzedaży w kontekście badań rynku i identyfikacji potencjalnych klientów
Wymagania:
- Doświadczenie zawodowe w pracy z kluczowymi klientami w firmie produkcyjnej, min.3 lata (mile widziani kandydaci związani z logistyką kontraktową, produkcją kontraktową, technologią złożoną, branżą automotive)
- J. angielski min. C1, używany w codziennej komunikacji z Klientami w mowie i piśmie
- Analityczny umysł i duża dbałość o szczegóły (obsługa Excel w stopniu min. bardzo dobrym)
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Doświadczenie w zarządzaniu produktem, w inżynierii produktu, szczególnie w pracy nad strukturą produktu i jego kosztami
- Gotowość do pracy głównie w trybie stacjonarnym w Jelczu-Laskowice. Po okresie wdrożenia możliwość 1xtyg pracy w systemie home office.
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie na umowie o pracę
- Prywatna opieka medyczna
- Pełna opieka dentystyczna
- Dostęp do pokoju rekreacyjnego (piłkarzyki, ping-pong, coffee room)
- Integracyjne wydarzenia
- Środy z owocami
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 09/12/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca BHP / Ochrona środowiska