Opis stanowiska pracy
Key Account Manager
Jelcz-Laskowice
NR REF.: 1181943
Dla dynamicznie rozwijającej się firmy z branży produkcji kontraktowej, zlokalizowanej pod Wrocławiem, w Jelczu-Laskowice, poszukujemy osoby na stanowisko Key Account Managera.
Zakres obowiązków:
- Nawiązywanie i dbanie o długofalowe relacje z kluczowymi klientami, głównie zagranicznymi
- Pozyskiwanie nowych projektów od obecnych klientów
- Przygotowywanie rocznych przeglądów dot. sprzedaży, w zestawieniu z prognozami, trendami, proponowanie zaleceń
- Opracowywanie cenników
- Całościowe monitorowanie projektu: ofertowanie, przygotowanie kalkulacji kosztów całkowitych, konsultacje oferty i kosztorysu z przełożonym liniowym, negocjacje, przyjęcie do realizacji, przeliczanie bieżących kosztów
- Ścisła współpraca z Działami Produkcji, Obsługi Klienta, Planowania.
- Wsparcie Menedżerów Sprzedaży w kontekście badań rynku i identyfikacji potencjalnych klientów
Wymagania:
- Doświadczenie zawodowe w pracy z kluczowymi klientami w firmie produkcyjnej, min.3 lata (mile widziani kandydaci związani z logistyką kontraktową, produkcją kontraktową, technologią złożoną, branżą automotive)
- J. angielski min. C1, używany w codziennej komunikacji z Klientami w mowie i piśmie
- Analityczny umysł i duża dbałość o szczegóły (obsługa Excel w stopniu min. bardzo dobrym)
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Doświadczenie w zarządzaniu produktem, w inżynierii produktu, szczególnie w pracy nad strukturą produktu i jego kosztami
- Gotowość do pracy głównie w trybie stacjonarnym w Jelczu-Laskowice. Po okresie wdrożenia możliwość 1xtyg pracy w systemie home office.
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie na umowie o pracę
- Prywatna opieka medyczna
- Pełna opieka dentystyczna
- Dostęp do pokoju rekreacyjnego (piłkarzyki, ping-pong, coffee room)
- Integracyjne wydarzenia
- Środy z owocami
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 04/12/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca BHP / Ochrona środowiska