Opis stanowiska pracy
Key Account Manager z niemieckim i angielskim - sprzedaż
Zdalnie / Piotrków Trybunalski
NR REF.: 1190766
Dla naszego Klienta, firmy z branży komunikacji masowej (lettershop / direct mail) poszukujemy osoby na stanowisko Key Account Managera z językami niemieckim i angielskim.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych (głównie w rejonie DACH obejmującym Niemcy, Austrię i Szwajcarię, ponadto Nordic, UK, Benelux),
- Sprzedaż produktów i usług takich jak: korespondencja masowa tzw. direct mail, lettershop, czyli usługi wysyłki ofert, ulotek, zaproszeń, korespondencji fundraisingowej, informacje marketingowe personalizowane i nie personalizowane, email biznesowe, personalizowana strona internetowa, ponadto sprzedaż usługi druku ulotek, ofert, banerów, broszur, listów, itp.
- Utrzymywanie kontaktu z klientem pozyskanym + poszukiwanie nowego,
- Uzupełnianie i aktualizowanie bazy CRM,
- Raportowanie dotyczące aktywności sprzedażowych,
- Osoba ta będzie aktywnie współpracować z działami takimi jak: Obsługa Klienta, dział IT, back office.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- Doświadczenia sprzedażowego (idealnie) w obszarze lettershop, direct mail, lub doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i niemieckiego (poziomy B2/C1) jako warunek konieczny do zatrudnienia,
- Komunikatywności, otwartości,
- Dobrej organizacji pracy własnej,
- Dyspozycyjności do podróży służbowych w wymiarze ok. 50%,
- Swobodnego poruszania się w MS Office (excel, word).
Mile widziana:
- znajomość rynku niemieckiego,
- własne portfolio klientów.
Oferujemy:
- umowę o pracę tymczasową z możliwością wejścia w struktury organizacji lub współpracę opartą na B2B,
- pracę zdalną (Home Office) po kilkudniowym wdrożeniu,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju w organizacji,
- benefity pozapłacowe.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 09/05/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa