#

Key Account Manager / Specjalista ds. obsługi klientów zagranicznych

FDC

Nadarzyn k / Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

 

 

  • przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych,
  • planowanie i koordynowanie przebiegu procesu realizacji przyjętego zamówienia,
  • przygotowywanie plików i informacji potrzebnych do realizacji zamówienia oraz przekazywanie ich do produkcji, 
  • obsługa zapytań ofertowych od klientów, 
  • współpraca,
  • budowanie relacji i obsługa zagranicznych kontrahentów - przyjmowanie i realizacja zamówień,
  • koordynacja dostaw towarów z zagranicy,
  • współpraca z działami graficznymi, produkcji oraz wysyłki,
  • analizowanie skuteczności prowadzonych działań oraz przygotowywanie raportów sprzedaży, 
  • dopasowywanie oferty do potrzeb klientów,

 

Wymagania

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • samodzielność i dobra organizacja pracy, 
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne,
  • dokładność, systematyczność,
  • Wysoka kultura osobista,
  • znajomość pakietu MS Office,
 

Mile widziane:

  • Znajomość rynku papierniczego i poligrafii będzie dodatkowym atutem
 

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne zarobki,
  • Premię / od wyników
  • laptop, telefon komórkowy,
  • możliwość rozwoju w firmie z wieloletnim doświadczeniem,

Prezentacja firmy

FDC.COM.PL to prężnie rozwijająca się drukarnia artystyczna specj... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi