#

Key Account Manager - praca zdalna

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Key Account Manager - praca zdalna

Miejsce pracy: Katowice
7-23-69087-2

Wspólnie z naszym Klientem – międzynarodową firmą działającą w branży oprogramowania dla przemysłu, poszukujemy osoby na stanowisko:

Key Account Manager – praca zdalna

Zakres zadań:
- odpowiedzialność za rozwój relacji z kluczowymi klientami działającymi w branży stolarki przemysłowej (teren całej Polski),
- współtworzenie strategii handlowej oraz definiowanie rocznego planu biznesowego,
- kompleksowe prowadzenie procesu sprzedaży, negocjacji handlowych oraz dokumentacji,
- doradztwo techniczne w zakresie oferowanego oprogramowania oraz rozwiązań,
- uczestniczenie w procesach usprawnień projektów i procedur,
- współpraca z pozostałymi działami w organizacji.

Wymagania:
- doświadczenie zawodowe na stanowisku handlowym w branży stolarki przemysłowej,
- znajomość procesów handlowych oraz obszaru IT,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
- dodatkowym atutem będzie znajomość języka francuskiego,
- preferowane wykształcenie wyższe,
- prawo jazdy kat. B oraz otwartość na pracę zdalną,
- gotowość do etapu wdrożenia bezpośrednio w jednostce centralnej firmy w Belgii,
- wysoko rozwinięte umiejętności handlowe, interpersonalne, organizacyjne oraz analityczne.

Korzyści:
- samodzielne stanowisko handlowe w strukturze międzynarodowej firmy typu Software House,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- pakiet benefitów pozapłacowych,
- praca w pełni zdalna,
- współpraca z globalnymi strukturami oraz rozwijanie relacji z kluczowymi klientami krajowymi działającymi w branży stolarki okienno – drzwiowej,
- uczestniczenie w interesujących projektach i rozwijanie produktów firmy.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi