Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/04/2021.

Opis stanowiska pracy

7-23-60095

Wraz z naszym Klientem, międzynarodową firmą, oferującą szerokie portfolio kompleksowych usług i rozwiązań inżynieryjno-budowlanych, w związku z dalszym rozwojem i pozyskaniem nowych Klientów, poszukujemy Kandydata gotowego podjąć pracę na stanowisku: Key Account Manager – obmurza ogniotrwałe.

Zakres obowiązków:
- Współtworzenie strategii rozwoju linii biznesowej w obszarze obmurzy ogniotrwałych
- Rozwój i budowanie długoterminowych relacji z istniejącymi Klientami oraz pozyskiwanie nowych na terenie Polski (głównie klientów końcowych realizujących wszelkie inwestycje związane z wymurówkami, obmurzami przemysłowymi, np. huty szkła, zakłady przemysłowe wymagające np. wypalania produktu w piecach, cementownie; także w mniejszym stopniu - projektantów, architektów, biur projektowych zajmujących się m.in projektami izolacji ogniotrwałych)
- Aktywne kreowanie polityki sprzedaży, analiza rynku, współtworzenie strategii sprzedażowej, identyfikacja celów i priorytetów, pogłębianie i poszerzanie bazy klientów
- Ścisła współpraca oraz koordynowanie przepływu informacji pomiędzy Klientami i zespołami z dywizji R&D, marketingu, sprzedaży, księgowości, logistyki, inwestycji, inżynieringu
- Tworzenie raportów zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy w ramach realizacji korporacyjnej strategii sprzedażowej i marketingowej
- Prowadzenie projektów rozwoju nowych wyrobów i/lub rozwiązań dla Klienta

Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne
-Kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku Sales Manager, Key Account Manager, Sales Representative, Kierownik handlowy, Project Manager, Business Development Manager, Doradca techniczno-handlowy itp. w obszarze wyłożeń ogniotrwałych w piecach przemysłowych
- Ekspercka wiedza z obszaru obmurzy, wyłożeń ogniotrwałych i rozbudowana sieć kontaktów biznesowych w Polsce w tym obszarze
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (międzynarodowe środowisko pracy)
- Otwartość na mobilny charakter pracy (praca mobilna +Home Office; oferta dedykowana dla Kandydatów z każdej lokalizacji w Polsce)
- Prawo jazdy kategoria B

Korzyści:
- Konkurencyjne wynagrodzenie (podstawa + system premiowy)
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon)
- Praca mobilna +Home Office (oferta dedykowana jest dla Kandydatów z każdej lokalizacji w Polsce, brak konieczności relokacji na teren Śląska)
- Bogaty pakiet specjalistycznych szkoleń
- Udział w ciekawych projektach technicznych podnoszących kwalifikacje zawodowe
- Samodzielne stanowisko pracy z możliwością wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw
- Bardzo dobra atmosfera pracy tworzona przez zgrany zespół profesjonalistów z obszaru technicznego/inżynieryjnego
- Praca w rozpoznawalnej, stabilnej firmie, znajdującej się w fazie dużego wzrostu i poszerzania gamy odbiorców

Prezentacja firmy

Grafton Recruitment jest światowej klasy firmą rekrutacyjną. Posiada oddziały w 14... krajach, takich jak Wielka Brytania, Irlandia, Chile, Czechy, Słowacja, Węgry, Polska, Litwa, Rosja, Portugalia, Francja, Belgia, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Grafton Recruitment Polska został założony w 1997 roku. Oferujemy zatrudnienie stałe, umowy i pracowników czasowych różnych branży.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/04/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Analityka , Praca Finanse , Praca Obsługa klienta
do góry