Opis stanowiska pracy
Key Account Manager - Export (branża mięsna)
Nasz Klient jest wiodącą firmą w branży mięsnej, obecną na polskim i zagranicznym rynku od 1995 roku. Firma zatrudnia ponad 100 osób i jest częścią dużej grupy kapitałowej z branży spożywczej. Oferta handlowa to szeroki asortyment mrożonego i chłodzonego mięsa: wieprzowego, wołowego i drobiu. Firma posiada własną chłodnię składową oraz pakownię, w której konfekcjonuje wszystkie produkty pod własną marką i logo.
Nasz klient od wielu lat rozwija współpracę z partnerami biznesowymi w krajach Unii Europejskiej, Europy wschodniej, państwach bałtyckich oraz na Bałkanach, a od kilku lat marka jest również rozpoznawalna na rynkach Azji i Afryki Zachodniej. W celu dalszego rozwoju firmy, Nasz Klient poszukuje kandydatów na stanowisko Key Account Manager – Export (EU).
Rola
Rozwój sieci sprzedaży zagranicznej oraz obsługa klientów
- Aktywne pozyskiwanie klientów na rynkach zagranicznych.
- Analiza konkurencji i poszukiwanie nowych kierunków rozwoju.
- Realizowanie planów sprzedaży.
- Budowanie oraz dbanie o trwałe relacje z klientami.
- Obsługa administracyjna sprzedaży (analizy, raporty, faktury, umowy itp.).
- Aktywne analizowanie rynku i proponowanie rozwiązań mających na celu wzrost sprzedaży.
- Dbanie o pozytywny wizerunek marki na rynku.
- Utrzymywanie profesjonalnych kontaktów biznesowych.
- Ścisła współpraca z Dyrektorem Exportu.
Profil
Przedsiębiorczy i łatwo nawiązujący kontakty specjalista ds. eksportu mięsa
Wymagania
- Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, w tym w firmie działającej na rynkach międzynarodowych w branży mięsnej.
- Dobra znajomość branży, klientów, rynku artykułów spożywczych (mięso).
- Dobra znajomość j. angielskiego (w mowie i piśmie).
- Znajomość j. niemieckiego, francuskiego lub hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem.
Kompetencje
- Zdolność nawiązywania otwartych i trwałych relacji z klientami, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i handlowe.
- Umiejętność kreatywnego podejścia do nieoczekiwanych sytuacji, wykazywanie inicjatywy i elastyczności, nastawienie na realizację celów.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Dobra znajomość MS Office, dobra organizacja czasu pracy własnej.
Miejsce pracy
Siedziba firmy - Głowno, województwo łódzkie
Oferta
Nasz Klient oferuje zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie z tradycjami i rozpoznawalną marką. Firma oferuje szkolenia produktowe, możliwości rozwoju osobistego poprzez miłą atmosferę w pracy w dynamicznym i ambitnym zespole oraz dużą autonomię w działaniu. Firma zapewnia atrakcyjny pakiet wynagrodzeń (w tym laptop, smartfon, karta Multisport) oraz stałe godziny pracy.
Aplikacja
Nasz Klient zlecił rekrutację i selekcję na stanowisko Key Account Managera – Export wyłącznie firmie CeresRecruitment Polska. Więcej informacji na temat naszego klienta można znaleźć na naszej stronie internetowej www.ceresrecruitment.pl. Prosimy wysyłać CV za pomocą przycisku Aplikuj.
Chcąc uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt z Krzysztof Ślęzak pod numerem +48 602 135 640.
Prezentacja firmy
Ceres to międzynarodowa agencja specjalizująca się w rekrutacji, ...
Ceres to międzynarodowa agencja specjalizująca się w rekrutacji, rozwiązaniach tymczasowych oraz executive search na stanowiska w sektorze rolno-spożywczym, ukierunkowana na kandydatów z tytułem inżyniera i magistra. Ceres posiada biura w Holandii, Niemczech, Belgii i Polsce. Obszary rynku firmy to: Technologia i Przetwórstwo Żywności, Przemysł Spożywczy, Rolnictwo, Ogrodnictwo, Warzywnictwo, Sadownictwo, Sprzedaż detaliczna i hurtowa, Żywienie i Hodowla Zwierząt, Zootechnika i Weterynaria, Chemia Rolna (środki ochrony roślin - nawozy - nasiona), Rolnictwo i Produkcja Ekologiczna, FMCG, Doradztwo Techniczne i Handlowe. Ceres specjalizuje się w wyszukiwaniu pracowników na stanowiska: Dyrektor Generalny, Dyrektor Wykonawyczy, Dyrektor Finansowy, Dyrektor Operacyjny, Kierownik Sprzedaży i Marketingu, Kierownik HR (HRM), Kierownik Produkcji, Kierownik Projektu, Specjalista ds. Zapewnienia / Kontroli Jakości (QA / QESH), Specjalista ds. Logistyki (Łańcucha Dostaw), Specjalista ds. Zakupów i Zamówień, Trader, Handlowiec, Kupiec, Doradca Żywieniowy / Specjalista ds. Żywienia, Agronom, Technolog Żywności / Produkcji Pasz, Inżynier Procesu, Specjalista ds. Badań i Rozwoju (R&D).
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 08/01/2020
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja