Greg International Sp. z o.o. jest jednym z największych dostawców artykułów reklamowych działających na polskim rynku od 2001 roku. Centrala spółki mieści się w Krakowie. Odziały handlowe natomiast w Warszawie, Poznaniu i Zielonej Górze. W naszej ofercie znajdują się produkty pochodzące z Polski, Europy Zachodniej oraz z Dalekiego Wschodu.
Obecnie szukamy osoby na stanowisko:
KEY ACCOUNT MANAGER / ACCOUNT MANAGER
Miejsce pracy: KrakówW związku z rozwojem działu sprzedaży krajowej i eksportu poszukujemy kandydatów na stanowiska:
Zadania:
Osoby zatrudnione na tym stanowisku odpowiedzialne będą za realizację określonej polityki sprzedaży, poszukiwanie nowych klientów oraz obsługę zapytań ze strony logogift pl.
Oczekiwania od kandydatów:
- Co najmniej trzyletnie doświadczenie w sprzedaży upominków reklamowych;
- Praktyczna znajomość rynku B2B w Polsce;
- Umiejętność samodzielnego planowania i organizowania swojej pracy, kreatywność i zdolności organizacyjne;
- Łatwość nawiązywania i utrzymywania długotrwałych kontaktów handlowych;
- Duża dyspozycyjność;
- Wysoka kultura osobista;
- Odporność na stres;
- Umiejętność obsługi środowiska Windows oraz pakiety MS Office
Oferujemy:
- Dużą możliwość rozwoju zawodowego;
- Stabilność zatrudnienia;
- Ciekawą i atrakcyjną pracę w dobrze zorganizowanym młodym zespole;
- Odpowiedzialność oraz samodzielność działania;
- Stałe wynagrodzenie na poziomie rynkowym oraz nielimitowaną wysokość premii zależną od wyników.
- Samochód służbowy dla osób na stanowisku Key Account Manager
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.