Narodowy Bank Polski
Departament Informatyki i Telekomunikacji
poszukuje kandydatów do pracy w Wydziale Obsługi Informatycznej
Do głównych zadań pracownika należeć będzie:
- zarządzanie sprzętem informatycznym i zainstalowanym na nim oprogramowaniem klienckim,
- rozwiązywanie problemów technicznych związanych z prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu i oprogramowania komputerowego przy użyciu dostępnych narzędzi i procedur,
- bieżąca obsługa i wsparcie informatyczne użytkowników (II linia wsparcia),
- bieżąca obsługa i wsparcie informatyczne użytkowników kluczowych (VIP),
- realizacja zadań z wykorzystaniem podejścia usługowego w IT,
- udział w przedsięwzięciach i wdrożeniach informatycznych w obszarze II linii wsparcia informatycznego.
Wymagania wobec kandydatów:
- wykształcenie wyższe techniczne z zakresu informatyki, preferowane wykształcenie wyższe inżynierskie z zakresu informatyki,
- znajomość zagadnień, metodologii i narzędzi związanych ze wsparciem użytkowników systemów IT,
- min. 2 letniego doświadczenia w pracy przy realizacji wsparcia informatycznego użytkowników,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie i opracowywanie dokumentacji technicznej oraz komunikację z zagranicznymi serwisantami zewnętrznymi,
- bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows (7-10) oraz pakietu MS Office, Office 365,
- bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem urządzeń końcowych w rozległej sieci teleinformatycznej;
- umiejętność realizacji zadań wsparcia informatycznego z wykorzystaniem narzędzi do zdalnej konfiguracji sprzętu oraz oprogramowania,
- umiejętność planowania i organizacji własnego czasu pracy oraz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i łatwość w nawiązywaniu relacji,
- umiejętność analitycznego myślenia, zaangażowanie, kreatywność, samodzielność,
- umiejętność podejmowania inicjatywy i szukanie nowych rozwiązań.
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość branży IT,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- wiedza z zakresu ewidencji wartości niematerialnych i prawnych,
- znajomość narzędzi Powershell i MS SCCM.
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV i listu motywacyjnego do dnia 28 września 2021 r. za pośrednictwem elektronicznego formularza dostępnego pod opcją "Aplikuj".
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich rejestracji w systemie. Rekrutacja składa się bz dwóch etapów – analizy i oceny złożonych przez kandydatów dokumentów oraz rozmów kwalifikacyjnych. O zakwalifikowaniu do drugiego etapu rekrutacji oraz terminie jego rozpoczęcia kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.