Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 28/10/2020.

Opis stanowiska pracy

ZADANIA

  • wprowadzanie danych płacowych do systemu
  • ewidencja czasu pracy
  • odpowiadanie na pytania pracowników, np. z zakresu naliczania płac itp.

WYMAGANIA

  • Zaawansowana znajomość języka hiszpańskiego (C1)
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1)
  • Mile widziane doświadczenie w zakresie płac, finansów, księgowości lub HR

OFERTA

  • praca w pełnym wymiarze godzin, 8/9-16/17
  • umowa o pracę na czas określony
  • Szkolenia stanowiskowe
  • Benefity pozapłacowe, np. Multisport, Luxmed
  • Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w międzynarodowej korporacji o dużym prestiżu

Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku... wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
24/10/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
do góry